Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Potraktowaliśmy podcasty poważnie – pierwszy raport podcastowy od newonce

O autorze
1 min czytania 2021-03-23

W pierwszym zaprezentowanym przez newonce raporcie porównane są ze sobą trzy ostatnie kwartały (Q4) z lat 2018-2020 oraz zaprezentowana demografię słuchaczy stacji radiowej – globalnie oraz na przykładach wybranych podcastów. W raporcie można znaleźć również spis funkcjonalności aplikacji newonce oraz platform, na których produkcje firmy są obecne.

– Od naszego startu w 2018 do dziś rozwijamy się bardzo dynamicznie. Kończymy ten kwartał wzrostem liczby odtworzeń o ponad 160%. W międzyczasie do ekipy newonce stopniowo dołączały kolejne postaci i teraz na antenie radia i w podcastach (to naczynia połączone) usłyszeć można m.in. Agnieszkę Szydłowską, Kubę Wojewódzkiego, Roberta Makłowicza, profesor Aleksandrę Przegalińską, Wojtka Mazolewskiego czy Lanka, jednego z najpopularniejszych polskich producentów rapowych. Zaczynaliśmy od audycji głównie muzycznych, a teraz mówimy jeszcze o piłce nożnej, sztucznej inteligencji, dawnej telewizji… Tematy nam się nie kończą – mówi Anita Bugajska, media ownerka newonce.radio.

Raport dostępny pod linkiem: https://we.tl/t-0gRJYVulJQ 

Design: Bartek Bojarczuk @ill.cat

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj