W pierwszym zaprezentowanym przez newonce raporcie porównane są ze sobą trzy ostatnie kwartały (Q4) z lat 2018-2020 oraz zaprezentowana demografię słuchaczy stacji radiowej – globalnie oraz na przykładach wybranych podcastów. W raporcie można znaleźć również spis funkcjonalności aplikacji newonce oraz platform, na których produkcje firmy są obecne.
– Od naszego startu w 2018 do dziś rozwijamy się bardzo dynamicznie. Kończymy ten kwartał wzrostem liczby odtworzeń o ponad 160%. W międzyczasie do ekipy newonce stopniowo dołączały kolejne postaci i teraz na antenie radia i w podcastach (to naczynia połączone) usłyszeć można m.in. Agnieszkę Szydłowską, Kubę Wojewódzkiego, Roberta Makłowicza, profesor Aleksandrę Przegalińską, Wojtka Mazolewskiego czy Lanka, jednego z najpopularniejszych polskich producentów rapowych. Zaczynaliśmy od audycji głównie muzycznych, a teraz mówimy jeszcze o piłce nożnej, sztucznej inteligencji, dawnej telewizji… Tematy nam się nie kończą – mówi Anita Bugajska, media ownerka newonce.radio.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Raport dostępny pod linkiem: https://we.tl/t-0gRJYVulJQ
Design: Bartek Bojarczuk @ill.cat
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024