Działania angażujące absolwentów szkół ponadpodstawowych obejmują Test Kompetencji Absolwenta, wspierający wybór dalszego kierunku nauczania oraz Wielkie Badanie Absolwentów, z którego KERRIS Group dodatkowo opracuje raport. Badaniu towarzyszy konkurs, w którym uczniowie mogą wygrać nagrody, takie jakie hulajnogi elektryczne, vouchery do X-Komu, kamery sportowe. Dla szkół, z których największa liczba uczniów weźmie udział w konkursie przewidziane są nagrody w postaci vouchera o wartości 3 000 zł, do wykorzystania na wskazane przez szkoły zapotrzebowanie.
Całość działań wspierają dedykowane landing page oraz kampania performance marketingowa z wykorzystaniem kanałów social media, Google oraz mailingów u wydawców (m.in. Perspektywy).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024