Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pamapol wchodzi na rynek e-sportu

O autorze
1 min czytania 2021-09-02

Firma Pamapol, której gotowe dania zna cała Polska, nawiązała współpracę z renomowaną polską agencją gamingową beloud posiadającą platformę turniejową. Czołowy producent dań gotowych oficjalnie  wszedł na na rynek e-sportu i stał się sponsorem tytularnym turniejów w grze Valorant beloud Cup by Goong. Pamapol chce w ten sposób dotrzeć do bardzo szerokiego grona graczy komputerowych, których liczbę szacuje się na 14 milionów w samej Polsce.

 

E-sport globalnie staje się coraz bardziej popularny, do czego dodatkowo przyczyniła się pandemia. Wszyscy chcą grać, nie wychodząc przy tym z domu. Dla Pamapolu, czołowego producenta gotowych dań to idealna okazja, żeby pokazać swoje produkty w zupełnie nowym miejscu i zdecydowanie młodszej publiczności. Szacuje się, że e-sport warty jest aktualnie ponad miliard dolarów, a w ciągu najbliższych kilku lat ta liczba ma szansę wzrosnąć czterokrotnie! Należąca do grupy Pamapol azjatycka marka Goong będzie widoczna na sześciu turniejach w grze Valorant.

Valorant przyciąga miliony

Valorant to gra od Riot Games, firmy odpowiedzialnej m.in. za League of Legends. Producent szybko przygotował ją na grunt e-sportu. Niebawem odbędzie się szereg turniejów, który organizuje beloudGG – platforma turniejowa stworzona przez graczy dla graczy, organizująca tygodniowe turnieje w czterech najpopularniejszych tytułach.

To spore wydarzenie, a azjatycka marka Goong od Pamapolu idealnie wpisuje się w atmosferę gier online, gdzie dania gotowe są niezwykle przydatne, możliwe do przygotowania zaledwie w kilka minut. Goong ma w swojej ofercie aż pięć smaków zupek błyskawicznych, które sprawdzą się w każdych warunkach, a graczom dodadzą energii niezbędnej w rozgrywkach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Marka GOONG stale podąża za trendami, dlatego zdecydowała się na wsparcie przedsięwzięcia ze świata esportu. Internet jest naturalnym środowiskiem młodych ludzi, a zupy błyskawiczne to szybki i pożywny posiłek dla graczy – mówi Aleksandra Szkudlarek, Brand Manager.

Azja na wyciągnięcie ręki

Marka Goong to nowość w ofercie Pamapolu. Weszła na rynek ledwie kilka miesięcy temu z bogatym asortymentem kuchni azjatyckiej. Jest dostępna w coraz większej liczbie sklepów, także największych polskich dyskontów. Ambasadorką marki jest Ola Nguyen, najmłodsza zwyciężczyni programu MasterChef.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grupa Pamapol działa na rynku od 28 lat. Markę wspiera obecnie agencja Kuźniar Media, odpowiedzialna za komunikację Goong, Social Media oraz doradztwo marketingowe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się