Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jak polscy internauci oglądają YouTube?

Według badania przeprowadzonego w marcu 2014 przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych 80% regularnych polskich internautów (korzystających z internetu przynajmniej raz w tygodniu) ogląda w internecie materiały wideo.
O autorze
0 min czytania 2014-06-04

Miejscem, z którego korzystają w tym celu najczęściej jest YouTube, wyprzedzający niemal trzykrotnie plasujące się na drugim miejscu portale VOD i mający wśród swoich użytkowników 38% osób subskrybujących różne kanały. Osoby korzystające z serwisu deklarują, że przede wszystkim oglądają tam muzyczne materiały wideo, komediowe, filmy instruktażowe „zrób to sam” oraz przepisy kulinarne.