Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła kampania Bodymax Od Serca

Kampania Kampania Bodymax Od Serca prezentuje nowy produkt na rynku – suplement diety wspomagający serce.
O autorze
0 min czytania 2021-12-08

Produkowany przez Orkla Care produkt Bodymax Od Serca w płynie to nowość na rynku. Jest to jedyny produkt multiwitaminowy w takiej postaci, który wspiera nie tylko układ naczyniowo-sercowy, ale również mózg oraz odporność. Produkt jest sprzedawany w eleganckich szklanych butelkach zapakowanych w gotowe pudełka prezentowe.  

Kampanię przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, która opracowała billboardy sponsorskie suplementu diety Bodymax od Serca w płynie do kampanii telewizyjnej, a także key visual oraz animację do social mediów. Billboardy sponsorskie są obecne w stacjach telewizyjnych TVN, Polsat. Za zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.