Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Novak Djokovic kupił 80% udziałów w firmie pracującej nad lekiem na COVID-19

Novak Djokovic kupił 80% udziałów w firmie pracującej nad lekiem na COVID-19
Agencja Reutera poinformowała, że Novak Djokovic zainwestował w duńską firmę biotechnologiczną QuantBioRes.
O autorze
1 min czytania 2022-01-19

fot. Wikimedia Commons

CEO QuantBioRes, Ivan Loncarevic, potwierdził, że sławny tenisista zainwestował w duńską firmę biotechnologiczną. Zakup 80% udziałów miał miejsce w czerwcu 2020 r., jednak kwota transakcji nie została ujawniana. 

Według Loncarevica w QuantBioRes pracuje ok. 11 naukowców pracujących w Danii, Australii i Słowenii, którzy – jak wyraźnie podkreśla – pracują nad lekiem na COVID-19, a nie nad szczepionką na tę chorobę.

Konkretnie firma opracowuje peptyd, który powstrzymuje koronawirusa przed infekowaniem komórek ludzkich. Badacze planują rozpocząć badania kliniczne w Wielkiej Brytanii latem tego roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przypomnijmy, że Novakowi Djokovicowi niedawno unieważniono wizę i nakazano opuszczenie Australii, co uniemożliwiło mu występ w pierwszym tegorocznym turnieju wielkoszlemowym. Powodem deportacji była odmowa zaszczepienia przeciwko COVID-19.

PS

Władze Quebecu, jednej z prowincji Kanady, postanowiły w nietypowy sposób nakłonić społeczność do szczepień przeciw COVID-19. Na mieszkańców, którzy nie przyjmą szczepionki, czeka dodatkowy podatek i zakaz dokonywania zakupów w sklepach z alkoholem i marihuaną.

PS 2

Niemieccy sprzedawcy chcą mieć pewność, że obsługują osoby zaszczepione na COVID-19 lub wyleczone z koronawirusa. Rozwiązaniem mają być opaski na rękę z odpowiednim oznaczeniem, które ułatwią im kontrole klientów.