Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Andrzej Czernoch nowym business unit managing partnerem w Havas Media Group

W styczniu Andrzej Czernoch awansował na stanowisko business unit managing partnera agencji Fullsix Media należącej do Havas Media Group.
O autorze
1 min czytania 2022-01-24

Andrzej Czernoch to ekspert komunikacji marketingowej z ponad 16-letnim doświadczeniem, który od początku swojej drogi zawodowej związany był z Havas Media Group (wcześniej MPG) i przeszedł wszystkie szczeble kariery zawodowej. W ostatnim czasie zajmując stanowisko consulting directora, zarządzał jednym z zespołów klienckich, obsługujących takich klientów jak: Kia Motors, Jacobs Douwe Egberts, PLL LOT, Wawel czy Red Bull. W swojej karierze pracował również dla takich marek jak: Carrefour, PKO BP, Pekao SA, Mutibank, PLL LOT oraz Orangina Schweppes. Kampanie, których był współautorem, zdobyły wiele nagród branżowych – Cannes Lions, Effie, MIXX Awards.

Z początkiem stycznia Andrzej Czernoch awansował i objął stanowisko business unit managing partnera spółki Fullsix Media. Raportuje bezpośrednio do Renaty Wasiak-Sosnowskiej, COO Havas Media Group. Fullsix Media jest jedną z trzech agencji mediowych wchodzących w skład Havas Media Group. Andrzej będzie odpowiedzialny za koordynowanie kompleksowych działań client service dla największych klientów agencji, m.in. PEPCO, dla którego zespół Fullsix stanowi hub koordynujący działania mediowe na wszystkich, piętnastu rynkach zagranicznych, na których obecna jest marka.