Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszył pierwszy w Polsce konkurs promujący kobiecą przedsiębiorczość online Kobieta e-Commerce 2022

Głównym celem konkursu Kobieta e-Commerce 2022 jest wspieranie i promowanie przedsiębiorczych kobiet, właścicielek małych i średnich firm, jak i pracujących na etacie. Tytuły będą przyznawane kobietom, które wyróżniły się umiejętnościami, innowacyjnością i zaangażowaniem na rzecz e-commerce.
O autorze
2 min czytania 2022-02-03

Fundacja Kobiety e-biznesu wraz z ekspertami branży biznesu online oraz Internautami nagrodzi kobiety angażujące się w rozwój sektora gospodarki cyfrowej w Polsce. Kandydatki można zgłaszać do 28 lutego 2022 r. za pośrednictwem strony kobietaecommerce.pl

Konkurs dla wszystkich przedsiębiorczych Polek

Pandemia przyspieszyła rozwój branży e-commerce. Wielu ludzi musiało przenieść swoje działania do Internetu. Tak szybki rozwój wiąże się też z wieloma wyzwaniami. Często wymaga wyjątkowego podejścia, kreatywności, znajomości technologii, wyjątkowych kompetencji miękkich, zdolności przywódczych i jednocześnie analitycznego myślenia, a także dostrzegania trendów i przewidywania przyszłości. Konkurencja na rynku jest niezwykle silna, a oczekiwania wobec osób zajmujących się e-biznesem nieprawdopodobnie wysokie.

Fundacja Kobiety e-biznesu od początku istnienia wspiera odważne kobiety, które działają i rozwijają się w świecie usług i handlu online.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Olbrzymie zainteresowanie bezpłatnym programem edukacyjnym TOP Women w e-biznesie zaowocowało pojawieniem się w Polsce nowych, ambitnych przedsiębiorczyń, które chcą zmieniać świat i rozwijać swoje umiejętności w e-commerce. Ich wysiłek i zaangażowanie, jakie wkładają w działanie stały się inspiracją do stworzenia ogólnopolskiego konkursu Kobieta e-Commerce, przy okazji którego chcielibyśmy nagrodzić i promować najbardziej aktywne kobiety w Polsce. Wierzymy, że ta inicjatywa pomoże im w dalszej realizacji marzeń, zdobywaniu pracy i rozwojowi ich e-przedsiębiorczości – mówi Anna Heimberger, współzałożycielka Fundacji Kobiety e-biznesu.

Kto może wziąć udział w konkursie?

Kobieta e-commerce 2022 to najważniejsze wyróżnienie dla kobiet angażujących się w branżę e-commerce w Polsce, rozumianą szeroko jako działalność handlowa w Internecie, e-marketing, social marketing, e-usługi, technologia i innowacje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tytuł Kobieta e-Commerce 2022 może piastować każda przedsiębiorcza Polka, nie ma znaczenia wiek, wykształcenie, pochodzenie – liczy się wkład w rozwój sektora gospodarki cyfrowej, a jego oceny dokona Jury konkursu oraz społeczeństwo poprzez ogólnopolskie głosowanie on-line.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Nasza Fundacja pragnie wyróżniać i nagradzać przedsiębiorcze kobiety za ich dotychczasowe osiągnięcia, zaangażowanie i wkład w rozwój e-commerce. Będziemy promować ich pomysły, działalność i zapraszać do dyskusji jako mentorki, aby ich wiedza i doświadczenia mogły przyczyniać się do rozwoju innych osób. Chcemy, aby historie kobiet e-commerce były inspiracją dla tych, którzy marzą o karierze w e-commerce lub o swojej firmie działającej w obszarze e-biznesu – podkreśla Dorota Bachman z Fundacji Kobiety e-biznesu.

Kategorie konkursowe podążające za trendami

Kapituła konkursu, złożona z ekspertów branży e-commerce przyzna nagrody w 9 głównych kategoriach: Najlepszy sklep internetowy, której opiekunem jest Allegro.pl, Technologia w e-commerce, w której wręczy nagrodę Accenture, Najlepszy e-marketing, której partnerem jest Ceneo, Innowacja w e-commerce której patronuje InPost, Nowa usługa w e-commerce wspierana przez Audioteka, Odpowiedzialny e-commerce, której patronuje Modivo, Najlepszy start-up e-commerce wspierany przez Przelewy24.pl i rozwijająca się kategoria The best influencer in e-commerce. Kategorią konkursową, na którą warto zwrócić szczególną uwagę jest Przedsiębiorcza mama w e-commerce, której partnerem jest Home.pl. W tej kategorii szansę na nagrodę mają kobiety łączące pracę z opieką nad dziećmi do 6. roku życia.

Ponadto w drodze ogólnopolskiego głosowania internetowego spośród wszystkich nominowanych zostanie nagrodzona najwyżej oceniona Kobieta e-Commerce w kategorii Wybór Internautów.

Nagrody

Na laureatki konkursu „KOBIETA E-COMMERCE 2022” czekają wyjątkowe statuetki przygotowane przez Fundację Kobiety e-biznesu. Zwyciężczyni głosowania internautów otrzyma dodatkowo nagrodę pieniężną w wysokości 5 tysięcy złotych. Prestiżowy tytuł Kobieta e-Commerce 2022 pomoże kobietom w osiąganiu swoich celów zawodowych i personalnych.

Zgłoszenia do konkursu

Do konkursu kandydatki mogą zgłaszać się same lub być nominowane przez osoby trzecie, za pośrednictwem strony internetowej kobietaecommerce.pl. Wystarczy wybrać na niej właściwą kategorię oraz uzupełnić jeden z formularzy zgłoszeniowych.

Udział w konkursie jest dobrowolny i bezpłatny. Zgłoszenia są przyjmowane do 28 lutego 2022 r.

Organizatorzy konkursu

Organizatorem konkursu Kobieta e-Commerce 2022 jest Fundacja Kobiety e-biznesu we współpracy z Partnerami: Accenture, Allegro, MODIVO, CENEO, InPost, Audioteka, Home.pl, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Przelewy24. Patronat honorowy objęło miasto stołeczne Warszawa.

Finał konkursu i uroczysta gala rozdania nagród odbędzie się 21 kwietnia 2022 r. w Villi Intrata (Pałac Wilanów) w Warszawie.