Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lidl Polska świętuje 20-lecie działalności w Polsce

Lidl Polska rozpoczyna świętowanie swojego 20-lecia działalności oraz podsumowuje wyniki eksportu za 2021 rok.
O autorze
2 min czytania 2022-04-25

– Jubileusz 20-lecia Lidl Polska to nie tylko wielkie święto, ale także ogromny sukces. Chcemy się nim dzielić z naszymi klientami, partnerami biznesowymi oraz pracownikami. Przez ten czas pokonaliśmy długą drogę, nieustannie doskonaląc się oraz zmieniając zgodnie z potrzebami i trendami rynku. Wierzymy, że odpowiedzialna firma może więcej, dlatego w trakcie naszej działalności w Polsce nieustannie podejmujemy działania z zakresu społecznej odpowiedzialności. Zrównoważony rozwój stanowi integralną część strategii firmy. Chcielibyśmy podziękować naszym klientom, którzy darzą nas zaufaniem oraz codziennie odwiedzają nasze sklepy. Dziękujemy także partnerom biznesowym oraz pracownikom za zaangażowanie oraz za udaną współpracę – mówi Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska.

Lidl Polska na co dzień współpracuje z ponad 740 dostawcami z Polski, natomiast w ofercie sieci każdego dnia klienci mają dostęp do ponad 480 produktów z oznaczeniem „Produkt polski”. Jednym z celów Lidl Polska jest wspieranie eksportu polskich wyrobów w ramach marek własnych Lidla, które dzięki rekomendacjom zakupowym Lidl Polska trafiają na półki sklepów Lidl działających poza granicami kraju. Tylko w 2021 roku 276 polskich dostawców wyeksportowało swoje produkty w ramach marek własnych Lidla na 28 zagranicznych rynków, na których obecna jest firma. Wartość tego eksportu wyniosła blisko 4,3 mld zł. Natomiast w ciągu czterech lat (2018-2021) eksport polskich produktów za pośrednictwem międzynarodowej sieci Lidl osiągnął wartość ponad 13 mld zł. Wartość dotycząca eksportu od lat stale rośnie – Lidl Polska w dalszym ciągu zamierza promować i wspierać eksport polskich produktów na rynach zagranicznych.

Lidl Polska ma świadomość swojej siły oddziaływania, ale przede wszystkim możliwości do wykorzystania tego potencjału. Dlatego zgodnie z ideą „W trosce o lepsze jutro”, firma wdraża strategię zrównoważonego rozwoju przyjętą na lata 2020-2025, która wyznacza priorytety w działaniach CSR. Podzielono je na sześć kluczowych filarów odpowiedzialności Lidl Polska: poszanowanie bioróżnorodności, zaangażowanie w dialog, promocja zdrowia, uczciwe działanie, ochrona zasobów oraz ochrona klimatu.

W ślad za przyjętą strategią CSR do jednych z priorytetów sieci Lidl Polska należy ochrona środowiska. Dotychczas firma podjęła kolejne przełomowe kroki w zakresie neutralności klimatycznej – sieć podpisała umowę ze sprzedawcą energii gwarantującą pochodzenie energii w 100% z OZE. W 2022 roku wszystkie obiekty Lidl Polska będą pracowały wyłącznie w oparciu o zieloną energię.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto Lidl Polska opracował strategię klimatyczną oraz ustalił konkretne cele klimatyczne, które opierają się na metodologii Science Based Targets. Do 2030 roku Lidl zamierza zredukować swoje emisje operacyjne we wszystkich krajach obecności marki o 80% (w porównaniu z 2019 roku). Aby osiągnąć ambitne cele klimatyczne, firma opracowała w ramach swojej strategii klimatycznej plan działania – dotyczy on zarówno emisji pośrednich, które występują w łańcuchach dostaw firmy, jak i emisji bezpośrednich, które powstają we własnych sklepach i obiektach Lidl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing