Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

W stronę zrównoważonej branży fashion – CCC dołącza do inicjatywy UN Global Compact

O autorze
1 min czytania 2022-04-28

CCC przystąpiło do UN Global Compact – największej na świecie inicjatywy skupiającej przedsiębiorstwa z wielu branż, rozwijające się zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Główne cele organizacji koncentrują się na działaniach zapewniających firmom członkowskim wsparcie w budowaniu świadomości klimatycznej i odpowiedzialności biznesu wobec otaczającego świata. Dołączając do tej globalnej sieci, CCC połączy siły z innymi organizacjami, które na co dzień również aktywnie odpowiadają na istniejące oraz nadchodzące wyzwania środowiskowe, gospodarcze i społeczne.  

Od ponad 20 lat inicjatywa Sekretarza Generalnego Organizacji Narodów Zjednoczonych zrzesza firmy oraz instytucje, dla których kluczowe jest zaangażowanie na rzecz środowiska i społeczeństwa w ich codziennej działalności biznesowej. UNGC jest obecnie największą i najbardziej zaawansowaną platformą na rzecz rozwoju, implementacji oraz rozpowszechniania odpowiedzialnej i zrównoważonej polityki biznesu. Aktualnie zrzesza ponad 15 tys. firm oraz 4 tys. instytucji. 

Przystąpienie CCC do UN Global Compact ma na celu wsparcie i aktywne uczestnictwo w projektach ONZ realizowanych na rzecz globalnych przemian. Ich głównym założeniem jest zaspokajanie potrzeb konsumentów z zachowaniem międzynarodowych standardów społecznej odpowiedzialności biznesu. Marka, stając się częścią tak dużej, międzynarodowej wspólnoty przedsiębiorców, będzie aktywnie uczestniczyć w dialogu i działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju. Tym samym obliguje się do przestrzegania Dziesięciu Zasad UN Global Compact, które uwzględniają m.in. zagadnienia z obszaru praw człowieka czy standardów w miejscu pracy.

Nasze cele to z jednej strony wspieranie konsumentów w odpowiedzialnych zakupach, z drugiej słuchanie głosu naszych pracowników, wspieranie różnorodności, promocja równości, z trzeciej zaś rozwijanie wysokich standardów współpracy z naszymi dostawcami. Chcemy pozytywnie wpływać na środowisko, gospodarkę i społeczeństwo.  To nasze zobowiązanie, które jasno określiliśmy w Strategii Zrównoważonego Rozwoju GO.25. Prowadzimy liczne kampanie m.in. promujące kolekcję GoForNature, w tym najnowszą linię Green Series marki Sprandi. Ponadto, sukcesywnie rozszerzamy akcję ,,Daj swoim butom drugie życie”, w której nasi klienci mogą oddać używane obuwie w dowolnym sklepie CCC, a my zagospodarujemy je w odpowiedzialny sposób – mówi Kamilla Budnik, manager ds. zrównoważonego rozwoju Grupy CCC.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj