Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ostoya i Jestem na pTAK! edukują, by chronić ptaki

Kampania „Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście” inspiruje konsumentów do poszukiwania dzikiej przyrody w miastach i edukuje w temacie ochrony ptaków. W ramach akcji wprowadzono m.in. specjalne opakowania z instrukcją budowy budki lęgowej.
O autorze
1 min czytania 2022-05-22

Marka Ostoya we współpracy ze Stowarzyszeniem Jestem na pTAK! rusza z kampanią Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście. Jej celem jest inspirowanie konsumentów do poszukiwania kontaktu z dziką naturą w mieście i wspieranie ochrony mieszkających w nim ptaków. To właśnie ich obecność i śpiew pozwalają zapomnieć o dynamice miasta i zanurzyć się w naturze, co przekłada się na wyższy poziom jakości życia. W ramach akcji zaplanowano działania digitalowe oraz komunikację w kanale off trade.

Marka od początku obecności na rynku, w ramach działań społecznej odpowiedzialności biznesu, dba o przyrodę zarówno tą bieszczadzką, jak i tą, którą otaczamy się w miastach.

– Bieszczady kojarzą się nam ze spokojem i ucieczką od miejskiego zgiełku. Podświadomie, kiedy potrzebujemy złapać oddech szukamy kontaktu z naturą. W każdym mieście możemy znaleźć miejsca, które pomogą nam poczuć ducha Bieszczad. Mogą to być zarówno parki, jak i kawiarnie czy bary otoczone zielenią. Takich miejsc jest coraz więcej, warto więc znaleźć swoje ulubione – mówi Kamil Syniec, Brand Manager marki Ostoya.

Kampania Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście ma charakter edukacyjny. Jej celem jest informowanie mieszkańców miast, jak pomagać ptakom. Na stronie marki znajdują się praktyczne informacje na ten temat. W sklepach dostępna jest natomiast specjalna edycja opakowań wódki Ostoya z instrukcją, jak samodzielnie zbudować budkę lęgową.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Każdy zakup kartonika wspiera ochronę miejskich ptaków. Gotowe budki lęgowe są także nagrodami w konkursie zorganizowanym na profilu marki na Facebooku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wsparciem w komunikacji kampanii są influencerzy m.in. Michał Wilczewski znany jako Wujaszek Liestyle, czy Katarzyna Węgrzyn tworząca GdziewPolscenaweekend.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Realizując kampanię „Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście” chcemy zwrócić uwagę na potrzebę ochrony ptaków w miastach. Pokazujemy, że każdy z nas może dołożyć swoją cegiełkę, np. wieszając budkę lęgową. Podjęliśmy szereg edukacyjnych akcji, a także konkretne aktywności na rzecz ochrony miejskich gatunków ptaków. Z grantu, który przekazaliśmy Stowarzyszeniu „Jestem na pTak”, zostaną m.in. wybudowane siedliska w miejskich ogrodach – podsumowuje Kamil Syniec, Brand Manager marki Ostoya.

Kampania Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście odbywa się w ramach platformy komunikacyjnej Poczuj Bieszczady w mieście, która swoje działanie opiera na trzech filarach: inspiracji konsumentów do poszukiwania dzikiej natury w mieście (m.in. w parkach), doświadczania dzikiej natury oraz ochronie dzikiej natury. 

Więcej informacji o akcji znajduje się na stronie: https://ostoyavodka.com/#jestemnaptak.