Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Strefa Stranger Things na Orange Warsaw Festival

Orange i Netflix zaskoczą fanów kultowego serialu, tworząc wyjątkową strefę Stranger Things na Orange Warsaw Festival. Na odwiedzających czekać będzie unikalne interaktywne doświadczenie, które połączy świat rzeczywisty i cyfrowy.
O autorze
1 min czytania 2022-06-02

Od 27.05 można oglądać pierwszą część Stranger Things 4, która już podbiła serca widzów na całym świecie. Od momentu premiery serial zajmuje 1. miejsce w światowym rankingu TOP 10, czyli zestawieniu najpopularniejszych tytułów na Netflix. Łącznie widzowie spędzili ponad 280 mln godzin oglądając nowe odcinki.

Teraz miłośnicy serialu mogą wyczekiwać kolejnego wyjątkowego wydarzenia. W trakcie Orange Warsaw Festival Orange i Netflix przygotowali specjalną gratkę dla wszystkich fanów ekipy z Hawkins. Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się w dniach 3-4 czerwca 2022 na warszawskim Torze Wyścigów Konnych Służewiec.

Cieszymy się, że po pandemicznej przerwie wracamy na Orange Warsaw Festival z wyjątkową strefą Orange i Netflix. Wspólnie przygotowaliśmy dla uczestników festiwalu multimedialne doświadczenie, uzupełniające tegoroczne muzyczne emocje – mówi Anna Kowalik-Mizgalska, odpowiadająca w Orange Polska za sponsoring. 
Strefa Stranger Things na Orange Warsaw Festival to coś zupełnie nowego, takiej instalacji w Polsce jeszcze nie było! Stworzyliśmy interaktywne doświadczenie łączące świat rzeczywisty i cyfrowy. Każda wizualizacja będzie w pełni unikalna, gdyż powstanie na podstawie analizy jazdy każdego rowerzysty, przenosząc fanów serialu na Drugą Stronę – mówi Gosia Nierodzińska, partner marketing creative w Netflix. 
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W strefie Stranger Things będą czekać cztery oryginalne rowery z lat 80., zintegrowane ze światem cyfrowym. Dzięki sile swoich mięśni festiwalowicze będą mogli napędzić tworzoną w czasie rzeczywistym wizualizację, wyświetlaną na otaczającym ich ekranie, który pozwoli im zanurzyć się w cyfrowym świecie. Każde doświadczenie będzie w pełni unikatowe, ponieważ na jego przebieg i kształt bezpośrednio wpływa siła pedałowania i ruchy kierownicy. Obrazy na ekranie przeniosą uczestników zabawy na Drugą Stronę, czyli do alternatywnej rzeczywistości, inspirowanej jednym z najpopularniejszych seriali w historii Netflix. Zadaniem cyklistów będzie wspólne zwycięstwo nad mrocznymi siłami, które nie poddadzą się tak łatwo.

Oprócz tego, w ramach strefy Stranger Things uczestnicy będą mogli poczuć klimat serialu m.in. dzięki dedykowanemu setowi muzycznemu z wizualizacjami oraz instalacji, dzięki której będzie można „wysłać wiadomość” z Drugiej Strony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Interaktywne doświadczenie stworzył kolektyw artystyczny NoLoop, a Agencja Plej odpowiadała za powstanie strefy. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się