Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dom Mody Klif promuje wakacyjną ofertę śniadaniową

Czego najczęściej nie zdążamy rozbić rano przed wyjściem z domu? Zjeść śniadania. Z rozwiązaniem problemu przychodzi Dom Mody Klif, który już od dziś zaprasza nie tylko na najważniejszy w ciągu dnia, ale w dodatku przepyszny, posiłek.
O autorze
1 min czytania 2022-07-14

Galeria handlowa to nie tylko miejsce, gdzie można zrobić zakupy modowe lub zjeść szybki lunch w czasie zakupów. To także miejsce, gdzie można spożyć pożywne i zdrowe śniadanie. Pragną o tym przypomnieć lokale gastronomiczne w warszawskim Domu Mody Klif, zapraszając klientów do skorzystania z wakacyjnej oferty śniadaniowej.

Od początku lipca, dwa razy w tygodniu, na ulicach Warszawy można spotkać hostessy, które przemieszczają się na udekorowanych kwiatami rowerach. Wraz z zaproszeniem na śniadanie w strefie gastronomicznej Domu Mody Klif, wręczają przechodniom elegancką torebeczkę, w której ukryty jest croissant – symbol francuskiego (czyli kojarzącego się z wykwintną, ale też dostępną dla każdego, kuchnią) śniadania. Do rogalika dołączona jest ulotka z menu śniadaniowym – tak, by każdy mógł się przekonać co poza croissantami można rano zjeść w Domu Mody Klif.

Przy okazji Dom Mody Klif zaprasza w swoje progi wszystkie rodziny z dziećmi, dla których w każdą niedzielę lipca, w godzinach 10.00-14.00, tuż przy scenie galerii, organizuje strefę animacji. Rodzice mogą tam zostawić dzieci pod opieką animatorek i cieszyć się chwilą dla siebie. Dzieci z kolei wezmą udział w warsztatach, pobudzających kreatywność. Bo wakacje nie muszą być nudne i mogą być okazją do nauki czegoś nowego. Oraz do nowych doznań – także kulinarnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj