Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

FlixClassic promuje atrakcyjne ceny subskrypcji

O autorze
1 min czytania 2022-09-26

Platforma VOD FlixClassic z klasykami kina z całego świata ruszyła z pierwszą kampanią promującą atrakcyjne ceny dołączenia do serwisu. W komunikacji wykorzystano stop-klatkę z filmu Metropolis – jednego z najbardziej spektakularnych filmów w dziejach kina niemego oraz animowany spot, do którego głosu użyczył Artur Barciś.

Platforma FlixClassic proponuje miłośnikom kina dwa plany subskrypcyjne; miesięczny w cenie 12,99 zł oraz roczny w cenie 129,90 zł. Przy zakupie rocznego abonamentu widzowie otrzymują 2-miesiące dostępu do platformy gratis. FlixClassic działa w modelu sVOD, co oznacza, że widz, kupując jeden z dwóch proponowanych pakietów, otrzymuje dostęp do całego repertuaru filmowego.

Obecnie zapaleni kinomaniacy mogą wybierać spośród blisko 350 tytułów, wśród których znajdują się evergreeny, zapomniane hity kinowe i perełki światowego kina. Wielbiciele klasyków na platformie FlixClassic odkryją również propozycje niedostępne w innych polskich serwisach m.in.: Wielkie nadzieje, Góra boga kanibali, Ucieczka na Atenę, Obywatel John Doe czy Franciszek.

Film Metropolis już od niemal stulecia stanowi inspirację dla kolejnych pokoleń twórców filmowych. Amerykańskie Stowarzyszenie Operatorów Filmowych umieściło produkcję na liście 100 filmów będących kamieniami milowymi w kinematografii pod względem sztuki operatorskiej. Dlatego podczas planowania kampanii od razu wiedzieliśmy, że wykorzystamy stop-klatkę właśnie z niego. Naszym zdaniem idealnie zachęca do „odkrywania klasyki kina na nowo – podkreśla Małgorzata Markiewicz, odpowiedzialna za komunikacje platformy.  
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kampanii wykorzystano również animowany spot, do którego głosu użyczył aktor Artur Barciś: 

Kampania obejmuje social media i wyszukiwarkę Google, Performance oraz YouTube.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Platforma znajduję się pod linkiem: www.flixclassic.pli dostępna jest w aplikacjach mobilnych IOS i Android oraz na smart TV LG i Samsung.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się