Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zmiany w zarządzie Kompanii Piwowarskiej SA

1 stycznia 2023 r. Michał Mrowiec, obecny wiceprezes ds. sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej, obejmie stanowisko prezesa zarządu Ursus Breweries, części Asahi Europe & International w Rumunii.
O autorze
1 min czytania 2022-10-25

Na zdjęciu od lewej: Krzysztof Bieliński, Michał Mrowiec.

Michał Mrowiec dołączył do Kompanii Piwowarskiej w grudniu 2015 r. W trakcie swojej kariery wniósł znaczący wkład w transformację i wzrost rentowności spółki w Polsce, wdrażając nową strategię komercyjną firmy. Przed dołączeniem do polskiej spółki Asahi Europe & International jako dyrektor handlowy Coca-Cola HBC w Polsce i wiceprezes ds. sprzedaży w Unileverze nadzorował wiele udanych pod względem komercyjnym inicjatyw transformacyjnych. Michał Mrowiec posiada tytuł MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 

Jednocześnie 1 stycznia 2023 r. stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży Kompanii Piwowarskiej obejmie Krzysztof Bieliński, który rozpoczął pracę w Kompanii Piwowarskiej w 2004 r. jako kontroler finansowy. W kolejnych latach zdobywał doświadczenie w obszarach: planowania strategii i insightów oraz zarządzania przychodami. Ma także roczne doświadczenie w pracy na poziomie europejskim – kierował procesem wdrożenia SAPa w obszarze sprzedaży. Kolejnym etapem jego rozwoju było kierowanie działem rozwoju sprzedaży, a następnie sprzedaży regionalnej. W ostatnich latach Krzysztof Bieliński pracował na stanowisku dyrektora ds. kluczowych klientów, a od września 2021 r. dyrektora ds. planowania strategii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj