Na zdjęciu od lewej: Krzysztof Bieliński, Michał Mrowiec.
Michał Mrowiec dołączył do Kompanii Piwowarskiej w grudniu 2015 r. W trakcie swojej kariery wniósł znaczący wkład w transformację i wzrost rentowności spółki w Polsce, wdrażając nową strategię komercyjną firmy. Przed dołączeniem do polskiej spółki Asahi Europe & International jako dyrektor handlowy Coca-Cola HBC w Polsce i wiceprezes ds. sprzedaży w Unileverze nadzorował wiele udanych pod względem komercyjnym inicjatyw transformacyjnych. Michał Mrowiec posiada tytuł MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jednocześnie 1 stycznia 2023 r. stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży Kompanii Piwowarskiej obejmie Krzysztof Bieliński, który rozpoczął pracę w Kompanii Piwowarskiej w 2004 r. jako kontroler finansowy. W kolejnych latach zdobywał doświadczenie w obszarach: planowania strategii i insightów oraz zarządzania przychodami. Ma także roczne doświadczenie w pracy na poziomie europejskim – kierował procesem wdrożenia SAPa w obszarze sprzedaży. Kolejnym etapem jego rozwoju było kierowanie działem rozwoju sprzedaży, a następnie sprzedaży regionalnej. W ostatnich latach Krzysztof Bieliński pracował na stanowisku dyrektora ds. kluczowych klientów, a od września 2021 r. dyrektora ds. planowania strategii.