Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Znamy nominowanych do IAB MIXX Awards 2022

Jury IAB MIXX Awards spośród blisko 180 zgłoszeń wyłoniło 55 nominacji do nagród. Laureatów poznamy 24 listopada podczas uroczystej gali.
O autorze
1 min czytania 2022-10-27

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2022 zawalczą 44 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych. Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się następujące kategorie: Content Marketing, Brand Awareness & Positioning, MIXX for Good Purpose i Online Marketing with Influencer.

Konkurs IAB MIXX Awards kierowany jest zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

Jury IAB MIXX Awards, złożone z kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, uwzględniając cztery kluczowe czynniki: strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI.

Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2022 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną nagrody za dokonania w kategoriach:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Reklamodawca Roku,
  • Agencja Roku,
  • Dom Mediowy Roku,
  • Człowiek Roku,
  • Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Jak co roku, laureat nagrody Best in Show ma szansę powalczyć również w europejskiej edycji konkursu organizowanej przez IAB Europe. Zwycięzca z 2021, Fundacja K.I.D.S. z kampanią „Najmłodszy headhunter na świecie”, zdobył złotą statuetkę 2022 w kategorii Influencer Marketing.

Laureatów poznamy już 24 listopada. Bilety na galę dostępne są pod adresem: mixx-awards.pl/bilety.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Szczegółowa lista nominacji do IAB MIXX Awards 2022 znajduje się na stronie mixx-awards.pl/nominacje-2022.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wydarzenie organizowane jest przez IAB Polska. Nad przebiegiem konkursu czuwa audytor – firma PwC.