Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

OTO Film ogłasza powstanie nowej spółki. Under Ski Tower zajmie się produkcją filmową i telewizyjną

W portfolio spółki znajdą się przede wszystkim seriale, filmy pełnometrażowe i dokumentalne, ale też programy telewizyjne. Do zespołu jako producentka kreatywna dołączyła Aneta Kopacz – reżyserka i autorka nominowanej do Oscara „Joanny”.
O autorze
2 min czytania 2022-11-08

– Firma, którą stworzyłem, ma zajmować się produkcją inna niż reklamowa – opowiada założyciel i dyrektor generalny OTO Film, Jacek Kulczycki. Jego zdaniem powołanie do życia odrębnego podmiotu zajmującego się fabularnymi i dokumentalnymi projektami jest naturalnym etapem rozwoju spółki. – Współcześnie ulegamy coraz większej specjalizacji. Dlatego pomyślałem, żeby nie łączyć świata seriali i filmów z tym reklamowym w jednym miejscu. Zdarza im się przenikać, zwłaszcza w momencie realizacji, ale procesy przygotowawcze wyglądają inaczej. Rozdzielenie tych sfer daje szansę na swobodną, niezależną pracę ludzi – dodaje.

W Under Ski Tower nacisk zostanie położony na tworzenie filmów fabularnych, dokumentalnych, seriali oraz programów telewizyjnych. Część z nich znajduje się już w fazie developmentu.

– Mierzymy wysoko i chcemy jak najszybciej przystąpić do realizacji pierwszych projektów. Optymizmem nastraja fakt, że na polskim rynku pojawia się coraz więcej platform streamingowych i stacji telewizyjnych. Każda z nich chce emitować coś własnego, autorskiego – zwraca uwagę Kulczycki. – OTO Film już wcześniej przetarło szlaki na tym polu, współpracując m.in. z TVN Warner Discovery przy formatach dla TVN Style. Chcemy to robić nadal, bo czujemy się w tym mocni – przyznaje prezes spółki. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do Under Ski Tower w charakterze head of production przechodzi Paweł Jóźwik, który w OTO Film pełnił funkcję executive content producera.

– Będziemy posiadać dział projektów fabularnych oraz produkcji telewizyjnych. Otwieramy się również na rynek zagraniczny. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu będziemy też świadczyć usługi serwisowe – opowiada.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zapytany o to, jakimi scenariuszami będzie najbardziej zainteresowana nowa spółka, odpowiada: – Otwieramy się szeroko. Szukamy tematów blisko życia, które przeradzają codzienność w coś niezwykłego. Jednocześnie fascynuje nas nowoczesność. Chciałbym, żebyśmy robili filmy, o których mówi się na ulicach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

O wysoką jakość projektów zadba Aneta Kopacz, która dołącza do Under Ski Tower jako producentka kreatywna. Twórczyni ma na koncie seriale telewizyjne oraz wielokrotnie nagradzane filmy dokumentalne, w tym nominowaną do Oscara „Joannę” z 2013 roku. Doświadczenie pracy za kamerą połączy z umiejętnościami producenckimi, a także doradczymi.

– Przez wiele lat pracowałam jako ekspertka w PISF, gdzie dokonywałam oceny projektów. Na co dzień kolauduję filmy moich przyjaciół reżyserów. Istotne dla mnie jest, aby swoją opinią wspierać twórców, zarówno tych, którzy mają świetnie zapowiadające się projekty filmowe, jak i tych, którzy potrzebują jeszcze nad nimi popracować. Dobry feedback jest bardzo ważny. W Under Ski Tower mam nadzieję spotkać się ze wspaniałymi twórcami, z którymi wspólnie będziemy rozwijać filmy i seriale: zarówno fabularne, jak i dokumentalne – opowiada. 

Jednocześnie Kopacz nie zamierza rezygnować z reżyserii kolejnych projektów fabularnych oraz dokumentalnych.

– Mam wiele pomysłów na filmy i seriale, które chciałabym wyreżyserować, częścią z nich chętnie podzielę się z innymi reżyserkami i reżyserami. Dlatego też bez wahania przyjęłam propozycję wejścia w szeregi spółki. Mam poczucie, że to naturalny krok dalej w mojej pracy filmowca. W Under Ski Tower dobrze się ze sobą czujemy i rozumiemy, łączy nas podobna energia działania. Będziemy się wzajemnie uzupełniać i wspierać – podsumowuje. 

Nowo powstała firma ma swoją siedzibę na warszawskim Mokotowie. Sama nazwa spółki bezpośrednio odnosi się do skoczni narciarskiej, która znajdowała się w okolicy i została rozebrana w 2011 roku. Nawiązaniem do obiektu jest także sam logotyp Under Ski Tower zaprojektowany przez Mateusza Machalskiego.

– W historii skoczni kryje się coś filmowego – ocenia Kulczycki, zaznaczając, że finalny projekt koresponduje z bogatym dziedzictwem identyfikacji wizualnych amerykańskich wytwórni. 

Firma zaprasza do współpracy twórców o różnym doświadczeniu i reprezentujących różne profesje filmowe. Informacje o bieżącej działalności Under Ski Tower będą zamieszczone na stronie internetowej www.underskitower.pl