Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Konkurs „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” na TikToku. Do wygrania rok jedzenia za darmo

Pyszne.pl rusza z konkursem na TikToku, w którym nagrodą główną jest rok jedzenia za darmo. Serwis odpowiada w ten sposób na rosnącą na platformie popularność hasła „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”, które użytkownicy wykorzystują w swoich filmach.
O autorze
2 min czytania 2022-11-09

„Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” hitem na TikToku

Pyszne.pl w maju uruchomiło nową platformę komunikacyjną „Czy ktoś powiedział” (ang. „Did Somebody Say”), której głównym motywem jest radość, jaką odczuwamy, gdy pada sugestia, by zamówić coś do jedzenia. Serwis zainaugurował platformę reklamą telewizyjną z udziałem światowej gwiazdy pop – Katy Perry, która w swoim unikalnym stylu dzieli się z odbiorcami radością z zamawiania posiłków z dowozem.Klip nakręcony w charakterystycznym dla Katy Perry stylu pokazuje „dziewczynę z Kalifornii”, która otwiera kurierowi Pyszne.pl drzwi do swojej przypominającej domek dla lalek rezydencji. Gdy kurier wręcza Katy zamówiony posiłek, widzowie ruszają w szaloną podróż po jej fantastycznym świecie, w którym nie brakuje wyszukanych strojów, lalek grających na pianinie i wspaniałych dań. Reklama spotkała się z ciepłym przyjęciem widzów i Internautów i zyskała dużą popularność, także w naszym kraju, w polskiej wersji językowej.

Charakterystyczny jingiel „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”, który wybrzmiewa w reklamie, stał się viralowym trendem w aplikacji TikTok. Użytkownicy wykorzystują go do tworzenia swoich filmów. Na platformie pojawiły się już tysiące takich materiałów, co nie umknęło uwadze marki.

Bardzo spodobał nam się sposób, w jaki użytkownicy TikToka bawią się naszym sloganem. Cieszymy się, że dostarczyliśmy tylu osobom tak wiele radości przy tworzeniu filmów, szczególnie, że to właśnie radość, nie tylko z jedzenia, jest najważniejszym punktem kampanii „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”. Poprzez nasz konkurs chcemy docenić społeczność TikToka za kreatywność i nadać zabawie nowy wymiar – powiedział Artur Cichoń, senior marketing manager Pyszne.pl.

Nagraj filmik i wygraj rok jedzenia za darmo

Pyszne.pl w odpowiedzi na popularność hasła „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” proponuje użytkownikom TikToka zabawę, w której nagrodą główną jest, ważny przez rok, voucher o wartości 16 400 zł, do wykorzystania na zamówienia jedzenia w serwisie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby wziąć udział w wyzwaniu, należy opublikować na TikToku krótki (maksymalne 15-sekundowy) film z wykorzystaniem specjalnego filtra „Czy ktoś powiedział” przedstawiający sytuacje, w których Pyszne.pl może uratować dzień. Przypalona kolacja tuż przed randką? Ciężki dzień w pracy i brak czasu na gotowanie? A może obiad zjadł z talerza pies, a teraz udaje, że te brudne wąsy to czysty przypadek?

Pyszne.pl liczy przede wszystkim na kreatywne historie. To właśnie autor najciekawszego pomysłu nagrodzony zostanie voucherem pozwalającym na rok darmowego jedzenia. Oprócz tego, Pyszne.pl przygotowało także dodatkowe nagrody. W sumie, w ramach konkursu „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl”, serwis rozda kody o wartości niemal 25 000 zł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Regulamin konkursu „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” dostępny jest tutaj.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Influencerzy biorą udział w zabawie

Do zabawy „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” dołączyli znani na TikToku influencerzy. Marka promuje w ten sposób swój konkurs wśród organicznych użytkowników platformy.

Projekt wspierają komunikacyjnie: TwinStylee (16,2 mln obserwujących na TikToku), Sylwia Lipka (1,8 mln), Pizza Paweł (1,4 mln), PK sisters (1,2 mln), Adam Fidusiewicz (434 tys.), Mariusz Kozak (319 tys.), Mamokochamcie (318 tys.), a także kilkunastu mniejszych influencerów.