Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Porsche pokazało odświeżone logo

Porsche pokazało odświeżone logo
Słynna marka motoryzacyjna stworzyła nowe logo z okazji 75. urodzin. Według Porsche jest „o wiele bardziej nowocześnie, a jednocześnie z zachowaniem tradycyjnego charakteru".
O autorze
1 min czytania 2023-06-02

Był taki moment w branży marketingowej, w którym wiele marek motoryzacyjnych zaczynało odświeżać swój wizerunek. Efektem było najczęściej nowe logo – potwierdzeniem są działania takich producentów jak BMW, Škoda, Citroen, czy Audi. 

Teraz przyszedł czas na kultową markę Porsche, która nowym logo postanowiła uczcić 75. rocznicę powstania brandu.

Jeśli spodziewacie się wizerunkowej rewolucji to musimy Was rozczarować – nowy herb marki uległ tylko małej modyfikacji w zakresie projektu. Projektanci postanowili jedynie poszerzyć górną części herbu, zwężyć dolną, zagłębić niektóre elementy i podnieść inne w celu uzyskania bardziej trójwymiarowego projektu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejnymi zmianami jest użycie kolorów, które mają „połączyć historię i przyszłość marki” i zastosowanie prostszego kroju pisma. Dużą wagę skupiono na znaku konia w centrum (maskotka miasta Stuttgart), który wygląda teraz „bardziej dynamicznie i gniewnie”. Cały znak jest bardziej nowoczesny i będzie lepiej rozpoznawalny na rynku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Porsche zaznacza w swoich komunikacji, że prace nad projektem trwały trzy lata. Nowe logo będziemy mogli zobaczyć na Porsche Panamera z 2023 roku, który będzie pierwszym samochodem sygnowanym nowym znakiem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS BMW pod ostrzałem krytyki za dodanie tęczy do swojego logo na Facebooku

Trzy lata temu na BMW spadła fala krytyki tuż po tym, jak marka dodała do swojego facebookowego logotypu tęczę na znak solidarności ze społecznością LGBT+. Jakie konsekwencje spotkała marka?