Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Monster Media Group otwiera własne biuro sprzedaży reklam

Monster Media Group, właściciel między innymi Demotywatorów, Pewexu, Stylowych i JoeMonster, rezygnuje z usług sieci Evolution Media Net i buduje własne biuro sprzedaży reklam.
O autorze
1 min czytania 2015-04-15

Monster Media Group to jeden z największych, niezależnych polskich wydawców treści internetowych, który w swoim portfolio posiada kilkanaście serwisów, takich jak Demotywatory, Stylowi czy JoeMonster. W roku 2013 spółka dokonała spektakularnej reaktywacji marki Pewex oraz udanego wejścia w sektor e-commerce.

Grupa stawia na samodzielność i kończy współpracę z siecią Evolution Media Net. Nowo utworzona komórka odpowiadać będzie nie tylko za współpracę z domami mediowymi, agencjami i klientami bezpośrednimi w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowych, ale także za kreacje, planowanie i organizację działań niestandardowych.

Zmiana ma charakter wręcz rewolucyjny. Kłopoty Evolution Media Net i jej gigantyczne w stosunku do nas zaległości finansowe tylko przyspieszyły dojrzewającą w nas od dłuższego czasu niechęć do modelu wydawca-sieć. Otwarcie biura sprzedaży ma oznaczać przede wszystkim zmianę jakościową. Kompetencje podmiotu pośredniczącego w sprzedaży powierzchni sprowadzające się do bezrefleksyjnego oferowania klientom tak zwanych zasięgów, to żadne kompetencje! – mówi Mariusz Składanowski, prezes Monster Media Group.

Za sprzedaż agencyjną oraz bezpośrednią odpowiadają Katarzyna Kowalska i Joanna Jankowska, które wcześniej pracowały w sieci Evolution Media Net. Mimo, że proces budowy własnych struktur sprzedażowych niedawno się rozpoczął, spółka bardzo pozytywnie ocenia pierwsze efekty funkcjonowania biura. Obecnie w zespole, poza  nadzorującymi sprzedaż i kontakty z klientami Katarzyną Kowalską i Joanną Jankowską, są także osoby z Monster Media Group, które odpowiadają za działania kreatywne i techniczne. Do biura sprzedaży dołączyła także Emilia Orzepowska, która będzie nadzorować obsługę kampanii od strony technologicznej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak nikt znamy nasze serwisy i naszych użytkowników. Wiemy czego chcą osoby odwiedzające nasze strony i jak serwować im reklamę, która będzie skuteczna i dobrze odebrana. Nie zamykając się na żadne formaty będziemy jednak stawiać na reklamę jak najlepiej dopasowaną i efektywną, z dużym naciskiem na rich media oraz formy natywne, dobrze korespondujące z treścią. – mówi Sebastian Leśniak, wiceprezes Monster Media Group, który będzie bezpośrednio nadzorował pracę nowo powstałego biura sprzedaży.

Na tym nie koniec zmian. Ostatnie wydarzenia rynkowe, upadłość Evolution Media Net oraz narastająca niechęć znaczącej części wydawców do sieci reklamowych wytworzyły nową sytuację w obszarze reklamy online. Zgłosiło się do nas wielu wydawców z propozycją byśmy ich reprezentowali. Jesteśmy wydawcą premium, dysponujemy odpowiednim zapleczem technologicznym, handlowym oraz agencyjnym i jesteśmy otwarci na taką współpracę. Nasza oferta sprzedażowa zostanie wkrótce wzbogacona o zewnętrzne serwisy tematyczne, o czym będziemy na bieżąco informować. – dodaje Sebastian Leśniak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się