Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jakub Zielecki creative directorem Havas Worldwide Wars

Z dniem 1 września br. Jakub Zielecki, został mianowany na stanowisko creative directora Havas Worldwide Warsaw, przejmując zarządzanie zespołem kreacji agencji.
O autorze
0 min czytania 2015-09-08

Z Havas Worldwide Warsaw Zielecki jest związany od sierpnia 2014 roku kiedy dołączył do agencji na stanowisko deputy creative directora. Ma 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej, wcześniej pracował Leo Burnett Warsaw, Change Integrated oraz Saatchi & Saatchi.

W swoim portfolio ma kampanie dla takich klientów jak: IKEA, Fiat, P&G, Orange, Play, Aviva, Diageo, Statoil, Philip Morris, Skoda, Unilever, T-Mobile, Carlsberg, Toyota, Novartis, Canal+, BMG, BPH.

Jakub Zielecki jest laureatem wielu branżowych nagród, w tym: Cannes Lions, Golden Drum, KTR, Effie, Epica, Eurobest. Absolwent wydziału grafiki na warszawskiej ASP.

Na stanowisku szefa kreacji Jakub Zielecki zastąpił Michała Imbierowicza, który rozstał się z agencją.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj