Z Havas Worldwide Warsaw Zielecki jest związany od sierpnia 2014 roku kiedy dołączył do agencji na stanowisko deputy creative directora. Ma 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej, wcześniej pracował Leo Burnett Warsaw, Change Integrated oraz Saatchi & Saatchi.
W swoim portfolio ma kampanie dla takich klientów jak: IKEA, Fiat, P&G, Orange, Play, Aviva, Diageo, Statoil, Philip Morris, Skoda, Unilever, T-Mobile, Carlsberg, Toyota, Novartis, Canal+, BMG, BPH.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jakub Zielecki jest laureatem wielu branżowych nagród, w tym: Cannes Lions, Golden Drum, KTR, Effie, Epica, Eurobest. Absolwent wydziału grafiki na warszawskiej ASP.
Na stanowisku szefa kreacji Jakub Zielecki zastąpił Michała Imbierowicza, który rozstał się z agencją.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024