W ramach podpisanej umowy Havas Media Group zajmie się optymalizacją, planowaniem i zakupem mediów przy kampaniach reklamowych wszystkich marek należących do portfolio UNIPHARM.
– Kluczowymi elementami decydującymi o nawiązaniu współpracy z Havas Media Group było z pewnością zaangażowanie agencji w trakcie całego procesu oraz płożenie nacisku na jakość realizacji zaplanowanych kampanii, co jest dla nas szczególnie istotne – powiedział Paweł Kurkowski, Dyrektor Marketingu UNIPHARM.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024