Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

NIVEA uruchamia kanał na Instagramie

Marka NIVEA poszerza swoją obecność w mediach społecznościowych. Od kilku lat marka aktywnie wykorzystuje Facebook oraz YouTube. Teraz będzie również obecna na Instagramie. Za strategię i działania marki w tym zakresie odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar.
O autorze
1 min czytania 2016-01-15

Instagram jest bardzo popularnym medium wśród głównej grupy docelowej marki. Stwarza też możliwość komunikacji spójnej z misją marki – opartej na naturalności, wykorzystaniu kosmetyków w codziennym użyciu. Marka NIVEA zawsze dąży do bycia jak najbliżej swoich konsumentek i ich potrzeb. Na Instagramie przeprowadzane będą także konkursy i aktywacje konsumenckie  – mówi Joanna Augustyniak, Digital Marketing NIVEA.

Link do profilu na Instagramie: www.instagram.com/nivea_pl/ 

Za opracowanie strategii i działania na Instagramie odpowiada, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar. Zespół Lubię to odpowiada również za launch oraz obecność marki na Facebooku oraz YouTube. NIVEA jest obecna na Facebooku od 2011 roku i nieprzerwanie utrzymuje status największego oraz jednego z najbardziej angażujących fanpage kosmetycznych na polskim rynku. Pod koniec 2015 r. NIVEA przedłużyła współpracę z agencją Lubię to – linked by Isobar na kolejne 3 lata. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj