– Instagram jest bardzo popularnym medium wśród głównej grupy docelowej marki. Stwarza też możliwość komunikacji spójnej z misją marki – opartej na naturalności, wykorzystaniu kosmetyków w codziennym użyciu. Marka NIVEA zawsze dąży do bycia jak najbliżej swoich konsumentek i ich potrzeb. Na Instagramie przeprowadzane będą także konkursy i aktywacje konsumenckie – mówi Joanna Augustyniak, Digital Marketing NIVEA.
Link do profilu na Instagramie: www.instagram.com/nivea_pl/
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za opracowanie strategii i działania na Instagramie odpowiada, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar. Zespół Lubię to odpowiada również za launch oraz obecność marki na Facebooku oraz YouTube. NIVEA jest obecna na Facebooku od 2011 roku i nieprzerwanie utrzymuje status największego oraz jednego z najbardziej angażujących fanpage kosmetycznych na polskim rynku. Pod koniec 2015 r. NIVEA przedłużyła współpracę z agencją Lubię to – linked by Isobar na kolejne 3 lata.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024