Święcicka będzie odpowiedzialna za działania z obszaru komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej siedmiu business unitów, należących do Grupy WALK: WALK Creative, WALK Design, WALK Digital, WALK Events, WALK Promotion, WALK PR i WALK Social Media.
Prawie 4-letnie doświadczenie zawodowe zdobywała realizując projekty z zakresu PR-u korporacyjnego i produktowego, głównie dla klientów z branży FMCG. Posiada również kompetencje w obszarze komunikacji agencyjnej, projektów społecznych oraz eventów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024