W wyniku ogłoszonego przetargu jego przygotowanie zostało powierzone agencji Engine. Odpowiada ona zarówno za projekt graficzny jak i wdrożenie witryny.
Wyróżniającym elementem projektu stał się charakterystyczny zestaw kształtów inspirowany wyłaniającą się z ziemi nieregularną bryłą przyszłej siedziby muzeum. Stonowana kolorystyka layoutu nawiązuje do głównej zawartości serwisu – archiwalnych materiałów i zdjęć.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Naszym celem było stworzenie serwisu, który dzięki nowoczesnym rozwiązaniom ułatwi użytkownikom odbiór trudnych tematów historycznych i jednocześnie wyróżni symbolikę tego miejsca i bryły budynku. Projekt graficzny strony zaproponowany przez Engine zachwycił nas od samego początku. Nowa strona internetowa Muzeum jest z całą pewnością jedną z najnowocześniejszych stron internetowych sektora kultury w Europie – mówi Anna Kądziela-Grubman Kierownik Działu Informacji i Promocji Muzeum II Wojny Światowej.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024