Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Muzeum II Wojny Światowej w Internecie dzięki Engine

Powstające w Gdańsku Muzeum II Wojny Światowej będzie jednym z największych i najnowocześniejszych muzeów historycznych na świecie. Zakończenie budowy jego siedziby planowane jest na 2014 rok, tymczasem właśnie uruchomiony został nowy serwis internetowy tej instytucji.
O autorze
0 min czytania 2013-01-16

W wyniku ogłoszonego przetargu jego przygotowanie zostało powierzone agencji Engine. Odpowiada ona zarówno za projekt graficzny jak i wdrożenie witryny.

Wyróżniającym elementem projektu stał się charakterystyczny zestaw kształtów inspirowany wyłaniającą się z ziemi nieregularną bryłą przyszłej siedziby muzeum. Stonowana kolorystyka layoutu nawiązuje do głównej zawartości serwisu – archiwalnych materiałów i zdjęć.

 

– Naszym celem było stworzenie serwisu, który dzięki nowoczesnym rozwiązaniom ułatwi użytkownikom odbiór trudnych tematów historycznych i jednocześnie wyróżni symbolikę tego miejsca i bryły budynku. Projekt graficzny strony zaproponowany przez Engine zachwycił nas od samego początku. Nowa strona internetowa Muzeum jest z całą pewnością jedną z najnowocześniejszych stron internetowych sektora kultury w Europie – mówi Anna Kądziela-Grubman Kierownik Działu Informacji i Promocji Muzeum II Wojny Światowej. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj