fot. Linkedin/Anna Lewandowska
Trenerka personalna, dietetyczka i działaczka sportowa zamieściła post w serwisie Linkedin, w którym wspomniała z sentymentem początki swojego biznesu z ekologiczną żywnością i ogłosiła rekrutację na stanowisko #CEO do Foods by Ann.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Do zadań chief executive officera marki należeć będzie m.in. planowanie strategiczne w obszarze finansów, marketingu, sprzedaży i inwestycji, podejmowanie kluczowych decyzji dla firmy, zarządzanie zespołem managerów, analiza konkurencji, definiowanie oraz realizacja wizji i misji firmy przy ścisłej współpracy z Radą nadzorczą i właścicielami firmy.
Osoba stojąca na czele firmy powinna posiadać przynajmniej 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, a także „doświadczenie w firmach w trakcie zmian”.
Przypomnijmy, że Foods by Ann ze zdrowymi przekąskami, kawą czy suplementami diety to nie jedyna marka należąca do Anny Lewandowskiej. Sportsmenka jest właścicielką cateringu dietetycznego SuperMenu, a w 2019 roku wkroczyła także do branży kosmetycznej, zakładając markę Phlov. Levann – firma prowadzona wspólnie z Robertem Lewandowskim – niedawno rozszerzyła dystrybucję swoich produktów na popularne marketplace’y. Anna Lewandowska od paru lat jest także ambasadorką Apartu i pojawia się w szeroko komentowanych kampaniach marki.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing