>>> MŚ 2018: marketingowi wygrani i przegrani [opinie]
Poniżej kilka wybranych, związanych z mundialem, kreacji marek.
Zobacz również
Loius Vuitton
Żywiec
Łódź
Ikea Chorwacja
Bravo, Hrvatska! Čestitamo na povijesnom uspjehu! 🙂 pic.twitter.com/7ajb3egu4N — IKEA Hrvatska (@IKEAHrvatska) 15 lipca 2018
Ballroom Life
Frosta
Kreacje marek, które pojawiły się przed finałem
Ballantine’s
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NIVEA
IKEA
Podczas mistrzostw dowiedzieliśmy się o transferze Cristiano Ronaldo z Realu Madryt do Juventusu Turyn – w tym przypadku warto wyróżnić komentarz marki Pixers.
„Nie taka piękna gra” – kampania przeciw przemocy na długo zapadnie w pamięci.
>>> MŚ 2018: przewodnik, jak pokonać Szwecję na okładce The Times
>>> MŚ 2018: reklama KFC z parodią tricków Neymara hitem internetu
>>> MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Japonia – Polska
>>> MŚ 2018: Polska. Witaj tutaj! – POT promuje nasz kraj podczas mundialu w Rosji
>>> MŚ 2018: ceremonia otwarcia [opinie]
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety – kreatywność czy żenada? [opinie]
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety [przegląd]
>>> MŚ 2018: marketingowi wygrani i przegrani [opinie]