MŚ 2018: vive la France – top reakcji marek po finale mundialu

MŚ 2018: vive la France – top reakcji marek po finale mundialu
Za nami finał tegorocznych Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Zwycięzcami mundialu zostali Francuzi. Jak marki zareagowały na ostatni mecz i skomentowały jego wynik?
O autorze
1 min czytania 2018-07-16

>>> MŚ 2018: marketingowi wygrani i przegrani [opinie]

Poniżej kilka wybranych, związanych z mundialem, kreacji marek.

Loius Vuitton

Żywiec

Łódź

Ikea Chorwacja

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ballroom Life

Frosta

Kreacje marek, które pojawiły się przed finałem

Ballantine’s

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NIVEA

IKEA

Podczas mistrzostw dowiedzieliśmy się o transferze Cristiano Ronaldo z Realu Madryt do Juventusu Turyn – w tym przypadku warto wyróżnić komentarz marki Pixers.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Nie taka piękna gra” – kampania przeciw przemocy na długo zapadnie w pamięci.

 

>>> MŚ 2018: przewodnik, jak pokonać Szwecję na okładce The Times
>>> MŚ 2018: reklama KFC z parodią tricków Neymara hitem internetu
>>> MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Japonia – Polska
>>> MŚ 2018: Polska. Witaj tutaj! – POT promuje nasz kraj podczas mundialu w Rosji
>>> MŚ 2018: ceremonia otwarcia [opinie]
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety – kreatywność czy żenada? [opinie]
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety [przegląd]
>>> MŚ 2018: marketingowi wygrani i przegrani [opinie]