#PolecajkiNM cz.3: NowyMarketing Insights, mapa narzędzi AI, casebook MIXX Awards 2023

#PolecajkiNM cz.3: NowyMarketing Insights, mapa narzędzi AI, casebook MIXX Awards 2023
Dzielimy się kolejną dawką inspiracji. Tym razem na liście polecajek znalazły się NowyMarketing Insights, seminarium o przewidywaniu przyszłości oraz porcja ciekawych podcastów i raportów.
O autorze
2 min czytania 2024-04-05

Zapraszamy na trzecią odsłonę PolecajekNM. Sprawdź, co znalazło się na liście. 

NowyMarketing Insights

3 kwietnia odsłoniliśmy NowyMarketing Insights, czyli zbiór analiz, raportów, inspiracji i przenikliwych spostrzeżeń przydatnych dla marketerów. 

Stronę NM Insights będziemy systematycznie uzupełniać. 

Zaglądaj na nią regularnie. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS W mediach społecznościowych śledź hasztag #NMIsights.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Mapa narzędzi AI w marketingu i sprzedaży 

Polski Fundusz Rozwoju przygotował „Mapę wybranych narzędzi AI w marketingu i sprzedaży”. Zestawienie zostało pogrupowane według kilku kategorii, m.in. generowanie i edycja treści, relacja z klientem czy monitorowanie sieci.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przewidzieć nieprzewidywalne

27 marca odbyło się seminarium „Przewidzieć nieprzewidywalne. Wprowadzenie do metod prognozowania”, organizowane dla Korpusu analityków Urzędu m.st. Warszawy. 

Spotkanie zaczęło się wykładem o sztucznej inteligencji Aureliusza Górskiego z CampusAI. Następnie poznaliśmy przykłady prognozowania w obszarach, takich jak demografia, klimat, transport i budżet i dowiedzieliśmy się więcej o wybranych metodach prognozowania: megatrendach, metodzie scenariuszowej, analizach PEEST/STEEP i SWOTC/TCOWS oraz metodach foresightu. 

Seminarium zwieńczył wykład „Od lekkiej paniki do podstaw statystyki” przedstawiony przez dr. Maksymiliana Bieleckiego z Uniwersytetu SWPS.

Podcasty/rozmowy warte posłuchania

  • Michał Kociankowski w podcaście „Siła przyciągania LoveBrandów” opowiada, co Polacy myślą o reklamach. Dowiesz się m.in.:
    • dlaczego GEN Z ze wszystkich pokoleń najbardziej nie lubią reklam,
    • jaka powinna być idealna reklama według Polaków,
    • czy to prawda, że dla reklamy ważniejsza jest wiarygodność niż emocje.
  • Wojciech Herra rozmawia z Łukaszem Belowskim m.in. o historii i rozwoju szwedzkiej firmy Fjallraven Kanken (producenta m.in. legendarnych plecaków z logo liska).
  • Oskar Lipiński w czwartym odcinku podcastu „Z Buta w Marketing” gości Piotra Szyszkę, praktyka e-commerce, twórcę sklepu Tortli.pl, który zrealizował ponad 200 tys. zamówień w 3 lata.

Raporty i zestawienia

PS #PolecajkiNM cz.2: podsumowanie raportów trendowych, Decathlon o rebrandingu marki i relacja z konferencji SXSW 2024

Sprawdź drugą odsłonę polecajek. Na liście znalazło się kilka ważnych rozmów oraz raportów.