
23.11.2022
Mundial w ogniu krytyki, czyli jak marki bojkotują mistrzostwa świata w Katarze
23.11.2022
Mundial w ogniu krytyki, czyli jak marki bojkotują mistrzostwa świata w Katarze
21.11.2022
[Aktualizacja] Alkohol na mundialu tylko dla wybranych. Budweiser bez prawa do sprzedaży piwa
11.10.2022
GameOn KFC – czas na FIFĘ
07.10.2022
Wraca PKO Bank Polski Ekstraklasa Games –rozgrywki najlepszych graczy FIFA w Polsce
17.08.2022
W FIFA 23 piłkarze będą superbohaterami. To efekt współpracy EA Sports z Marvelem
13.07.2022
„Karty Kataru”, zamiast sylwetek piłkarzy, przestawiają historie zmarłych i rannych robotników
11.05.2022
Nadchodzi koniec serii FIFA? EA Sports zmienia nazwę słynnej gry
08.09.2021
W Kolumbii powstała pierwsza profesjonalna żeńska drużyna e-sportowa
19.05.2021
EA Sports „wskrzesza” tragicznie zmarłego zawodnika. Jego powrót do gry niesie ze sobą ważny przekaz
28.04.2021
Hisense oficjalnym sponsorem Mundialu 2022 w Katarze
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]