
25.11.2024
Nie daj się oszukać trollom: kampania informacyjna Ministerstwa Cyfryzacji i NASK dotycząca fake newsów
25.11.2024
Nie daj się oszukać trollom: kampania informacyjna Ministerstwa Cyfryzacji i NASK dotycząca fake newsów
22.05.2024
Konkurencyjne kanały duńskiej telewizji nawołują Meta: „Weź odpowiedzialność za kłamliwe treści, które rozpowszechniasz”
26.09.2022
Fake newsy. Co na ich temat mówi prawo?
27.06.2022
Influencerzy w Chinach muszą posiadać odpowiednie kompetencje, aby wypowiadać się na specjalistyczne tematy
12.04.2022
Pinterest walczy z fake newsami dotyczącymi zmian klimatu
21.02.2022
Frances Haugen ponownie oskarża Metę. Chodzi o dezinformację związaną ze zmianami klimatycznymi i pandemią
22.03.2021
Twitter – miejsce do szerzenia swoich poglądów czy wylęgarnia fake newsów? [wywiad]
18.03.2021
Google zablokował lub usunął 3,1 mld nieodpowiednich reklam w 2020 roku
15.03.2021
Mike McCarthy (CNN International): Powinniśmy podążać za odbiorcami i przez cały czas być dostępni na wszystkich platformach jednocześnie
10.03.2021
Facebook i WHO ruszają z kampanią przeciwko dezinformacji o COVID-19
2 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
3 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
3 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
3 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
3 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]