16.12.2023
ESG w praktyce: Amica przerabia zużyte bannery reklamowe
16.12.2023
ESG w praktyce: Amica przerabia zużyte bannery reklamowe
12.10.2023
Nowy Manager ds. PR Grupy Amica
25.01.2023
Value Media rozpoczyna 14 rok współpracy z marką Amica
09.12.2022
Amica gotowa na międzynarodową ekspansję dzięki omnichannelowej transformacji wspieranej przez Exorigo-Upos
22.09.2022
Karol Paciorek w nowej kampanii marki Amica „Pora na parę!”
06.09.2022
Rusza kolejny sezon Akademii Kulinarnej Amica
14.06.2022
GoldenGrid zaprojektował interface serwisu e-commerce dla Grupy Amica
11.01.2022
Value Media rozpoczyna 13. rok współpracy z Amica
03.01.2022
Żyjemy w czasach, do których nikt nas nie przygotował. Amica podsumowuje 2021 rok
18.10.2021
GoldenSubmarine wygrywa przetarg na stworzenie nowego serwisu www dla Amica
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia