 
                    25.11.2024
„Masz coś pod spodem”: Durex i Answear edukują o strefach erogennych
 
                    25.11.2024
„Masz coś pod spodem”: Durex i Answear edukują o strefach erogennych
 
                    15.10.2024
„Zakładamy się…” : Durex i SEXEDPL zakładają się, że bliskość i bezpieczeństwo są najważniejsze
 
                    08.05.2024
Spotify’owa playlista „Seksplorownik”. Element kampanii Durex „Poczuj Dobre Wibracje”
 
                    19.06.2023
Kampania „Sztuka Bez Wstydu” z nominacją w konkursie Cannes Lions
 
                    15.05.2023
#OdKulis: Kampania Durex promująca bezpieczeństwo w seksie – „Bez wymówek. Zabezpiecz sprzęt.”
 
                    04.04.2023
Durex poszerza działania edukacyjne o projekt „Sztuka Bez Wstydu”
 
                    01.02.2023
Durex wchodzi w świat gamingu
 
                    01.12.2022
Reckitt i marka Durex razem z Fundacją Edukacji Społecznej na kongresie ekonomii wartości
 
                    28.10.2022
Reckitt i marka Durex nawiązują partnerstwo strategiczne z Fundacją Edukacji Społecznej
 
                    10.08.2022
Mery Spolsky i Kuba Karaś ze wspólnym utworem „Bez wymówek” dla marki Durex
dzisiaj
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
dzisiaj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
dzisiaj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025