 
                    26.03.2025
PUMA z kolekcją ubrań i akcesoriów inspirowanych Harrym Potterem
 
                    26.03.2025
PUMA z kolekcją ubrań i akcesoriów inspirowanych Harrym Potterem
![Kolekcja M&M’s x Kate Spade New York. Czy współprace dużych brandów to gwarancja sukcesu? [KOMENTARZ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/10/mmsxkate-spade-sienko-kom-142x0-c-default.jpg) 
                    29.10.2024
Kolekcja M&M’s x Kate Spade New York. Czy współprace dużych brandów to gwarancja sukcesu? [KOMENTARZ]
 
                    23.10.2024
„I LOVE HOT NUDLE”: Nudle Knorr stały się inspiracją do stworzenia streetwearowego dropu
 
                    21.06.2024
Fan Collection od Biedronki. Sieć sklepów rusza z własną kolekcją odzieży oraz dodatków
 
                    18.04.2024
Sztuka kamuflażu w kampanii nowego modelu obuwia od marek PUMA i FENTY
 
                    15.12.2023
Stroje Kadr Narodowych sportów zimowych dostępne w sprzedaży. 4F prezentuje oficjalne repliki kolekcji zaprojektowanej dla polskich sportowców
 
                    14.12.2023
Wieczorowa kapsuła The Celebration
 
                    14.12.2023
Kolejna kolekcja odzieżowa inspirowana polskim pisarzem. Inspiracją dla marki BYTOM stał się Stanisław Lem
 
                    15.09.2023
O relacjach i szacunku. TATUUM z nową kampanią opartą o filozofię bycia TUUGETHER
 
                    08.09.2023
Wraca FENTY X PUMA: Rihanna prezentuje Avanti noszone przez legendy, przywrócone przez Rihanne
dzisiaj
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
dzisiaj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
dzisiaj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025