08.03.2024
Bolt ułatwi zamawianie przejazdów osobom niewidomym
08.03.2024
Bolt ułatwi zamawianie przejazdów osobom niewidomym
08.03.2024
„Ladies First”: Answear symbolicznie zwraca uwagę na lukę płacową. Wprowadza różne zniżki na ofertę dla kobiet i dla mężczyzn
07.03.2024
Marka Coperni prezentuje torebkę z… powietrza
07.03.2024
IAB HowTo: Jakość nad iluzją, czyli jak budować autentyczne relacje z odbiorcami w digitalu [PATRONAT]
07.03.2024
Kampania „Change Imagination” udowadnia, że AI nie jest wolna od stereotypów
07.03.2024
W kampanii OLX Bartłomiej Topa tłumaczy, czym jest „OLXowanie”
07.03.2024
Michał Szczur awansuje na stanowisko head of digital strategy & training w Mindshare Polska
07.03.2024
HAYB tworzy Kobiecą Kawę w ramach akcji „Szacunek zamiast kwiatów”. Zysk ze sprzedaży przekaże Fundacji Feminoteka
07.03.2024
„Mów o tym głośno i świeć przykładem”. Avon zwraca uwagę na bezpieczeństwo kobiet
07.03.2024
Kappahl Group po raz siódmy angażuje się w ekologiczną inicjatywę One Bag Habit i promuje zrównoważony rozwój