
11.07.2023
Zastanów się, zanim opublikujesz zdjęcie swojego dziecka w internecie. Kampania wykorzystująca deep fake, która daje do myślenia
11.07.2023
Zastanów się, zanim opublikujesz zdjęcie swojego dziecka w internecie. Kampania wykorzystująca deep fake, która daje do myślenia
11.07.2023
Brytyjski kanał informacyjny testuje reporterkę AI
11.07.2023
Biedronka i Powerdot planują zbudować 1800 punktów ładowania dla samochodów elektrycznych i hybrydowych
10.07.2023
Dove, Fundacja UNAWEZA i sieć sklepów Biedronka jednoczą siły, by wspierać zdrowie psychiczne nastolatków
10.07.2023
„Rozkręć się z Twisterem’’ – czyli jak wspierać nastolatków
10.07.2023
Kreatywność sprzedaje: Tymbark – „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
10.07.2023
Badanie Meaningful Brands 2023: Witamy w świecie „ekonom-JA”
10.07.2023
Akop Szostak: Kluczowym czynnikiem determinującym skuteczność marki osobistej jest szczerość
10.07.2023
MediaMarkt zaprasza na zakupy z psem
10.07.2023
Twitter chce pozwać firmę Meta za nową aplikację „Threads”