Walentynkowy przegląd Social Media 2013

Walentynkowy przegląd Social Media 2013
O czym wczoraj mówiły marki w Social Media? Czy nasze tablice zalał strumień czerwonych serduszek oraz wyznania miłosne od serka, samochodu czy banku?
O autorze
1 min czytania 2013-02-15

– Jeśli akurat są Walentynki lub Dzień Kobiet, to normalną rzeczą jest to, że mój newsfeed będzie pełen róż, życzeń i serduszek. Tylko, czy nie jest to wbrew regule „wyróżnij się lub zgiń”, która powinna przyświecać markom obecnym w społecznościówkach? – zastanawia się Jakub Prószyński w artykule o 5 zasadach dobrego okazjonalnego contentu.

14 lutego wśród agencji socjalnie zaszalała 180hb zakładając profil na Google+. GoldenSubmarine przygotowała specjalną aplikację, K2 Internet galerię apetycznych zdjęć, a LoveMobile specjalną stronę internetową przystosowaną do przeglądania na różnych urządzeniach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Kocham Cię ruda!” to nasze ulubione wyznanie marek alkoholi wysokoprocentowych:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W top 5 postów opublikowany przez marki piw najbardziej spodobały się nam życzenia Somersby, Guinnessa, Heinekena, Lecha Pils oraz Żywca. Piwo Perła przygotowało walentynkowy kolaż zdjęć swoich fanów, Drevny Kocur i Kompania Piwowarska okolicznościowe aplikacje.

Zagadka opublikowana na fan page’u Volkswagen Bank direct najmocniej przyciągnęła naszą uwagę w sektorze banków:

W sektorze handel, usługi, rozrywka najbardziej spodobały się nam posty IKEA oraz Starego Browaru:

W kategorii żywność najbardziej spodobały się nam akcje marek Frugo, w ramach krórej ułożono na krakowskim rynku mocno różowe serce oraz kapsLOVE Tymbarka. Serca naszej redakcji podbiły także Mały Głód, Felix oraz Robico.

W kategorii kosmetyki największy uśmiech wywołało pytanie zadane przez Axe:

oraz cover photo na fan page’u Nivea Polska:

Wśród miast najbardziej spodobał się nam wpis serwisu trójmiasto.pl:

W przypadku marek motoryzacyjnych wybraliśmy post Mercedesa AMG:

W kategorii odzież najmocniej przyciągnęły naszą uwagę życzenia Nike Running Polska:

Spośród producentów telefonów i operatorów sieci telefonicznych do naszych serc i rozumów najbardziej trafiły życzenia Play:

W sektorze organizacji pozarządowych szczególnie naszą uwagę przyciągnął długi wpis Fundacji Serce Dziecka oraz przemyślane życzenia Szlachetnej Paczki, przypominające o możliwości przekazania 1% na jej wsparcie:

PlayStation wykorzystało walentynkowy post do przygotowania ankiety:

a marka Nikon zorganizowała konkurs na Pintereście:


W poniższej galerii walentynkowy przegląd postów ponad 100 marek:

Warto pamiętać, że Reklamy z sercem to nie tylko walentynkowe kampanie a tak wyglądają Walentynki: w mobile marketingue-commerce i wg blogerów