…odbędzie się w ramach drugiej edycji Lodzkie Innovation Days i jest skierowana przede wszystkim do pasjonatów technologii AR / VR, w szczególności programistów, designerów oraz fanów game jamów. Partnerami imprezy są firmy Microsoft i Senfino. Sponsorem firma Coca-Cola.
Wyzwanie
Zadaniem uczestników będzie przygotowanie działającego prototypu aplikacji na gogle HoloLens nawiązującego do jednego z wylosowanych wcześniej tematów. Na przygotowanie projektu uczestnicy będą mieć 48 godzin. Hackathon to nie tylko konkurs i rywalizacja, lecz również świetna zabawa i doskonała okazja do zdobycia praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu tworzenia aplikacji na HoloLens a także szansa na poznanie ciekawych osób ze środowiska gamedev.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
“Naszym celem jest pokazanie, że od innowacji często dzieli nas jeden krok. Dostęp do nowej technologii, zespół kilku utalentowanych osób i inspiracja. Zapewniając wszystkie te składowe podczas UNIT9 VR Challenge Hackathon 2017 liczymy na to, że po 48 godzinach narodzi się nam zalążek czegoś naprawdę rewolucyjnego” – mówi Maciej Zasada, założyciel polskiego oddziału UNIT9, organizator imprezy.
Nad przebiegiem całości czuwać będą eksperci z firm UNIT9, Microsoft i Senfino.
Organizatorem imprezy jest Le Polish Bureau, polski oddział interaktywnej firmy produkcyjnej UNIT9. Firma UNIT9 na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat zrealizowała kilkaset globalnych kampanii reklamowych, będących na styku wielu światów: filmu, gier, digital, VR i instalacji multimedialnych. Firma wykorzystuje najnowsze technologie w realizacji wyjątkowych, niepowtarzalnych kampanii reklamowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing