Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Poznajcie Wasteland – nowo powstały kontynent zagrażający naszemu życiu

Poznajcie Wasteland – nowo powstały kontynent zagrażający naszemu życiu
Zanieczyszczenie środowiska plastikiem to jedno z największych globalnych zagrożeń środowiska w XXI wieku. Surfers Against Sewage proponuje zająć stanowisko przeciwko kulturze karmiącej wzrost Wastelandu – nowego kontynentu, który zagraża światu.
O autorze
1 min czytania 2017-08-04

Wasteland nie powstał w wyniku przesunięcia się płyt tektonicznych, ale został zbudowany od podstaw przez nas. Jest w całości stworzony z plastiku i zalega na Pacyfiku.

Nowo powstały twór jest pięć razy większy od Wielkiej Brytanii, ciągle rośnie i zagraża naszej planecie, a nasza wiedza o nim jest wciąż zbyt mała. Dlatego Surfers Against Sewage wyprodukowała trafny spot stylizowany na film akcji z nominowaną do Oscara aktorką Imeldą, w którym ukazane są fikcyjne supermoce Wasteland. Chociaż jest to dosyć żywa i kreatywna interpretacja, rzeczywistość jest nie mniej surowa dla wszystkich naszych oceanów.

Aby podkreślić skalę zagrożenia fundacja zleciła instalację okrętów wojennych, które zostały „przyozdobione” zebranymi z wód Wielkiej Brytanii, tysiącami plastikowych butelek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja M & C Saatchi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Akcje mające zwracać naszą uwagę na problem środowiska są coraz bardziej widoczne. Poniżej znajdziecie kilka pięknych przykładów,

„Polluted Water Popsicles” to kampania społeczna, który na przykładzie lodów pokazuje, jak bardzo zanieczyszczone są wody Tajwanu. Ten niesmaczny widok budzi kontrowersje i pobudza nasze umysły. Jej zadaniem jest zwrócić ludzką uwagę na problem, jakim jest zanieczyszczenie wód. 

 

Globalna organizacja ekologiczna Greenpeace Australia, we współpracy z agencją Ogilvy, zbudowała interaktywną wystawę przed Pitt Street Mall, jedną z głównych ulic handlowych w centralnej dzielnicy biznesowej Sydney.

Wystawa ma na celu podniesienie świadomości związanej ze zmianami klimatycznymi na Ziemia, a także zachęcenie ludzi do podejmowania osobistej odpowiedzialności dla przeciwdziałania zmianom klimatycznym