Współpraca z CityFit urozmaica ofertę Screen Network o bardzo szczególny produkt z punktu widzenia klientów sieci, gdyż nośniki eksponowane w placówkach charakteryzują się wysoką atencją reklamową. Komunikaty emitowane na ekranach docierają do jasno sprecyzowanej grupy docelowej, którą stanowi klientela klubów. Fakt wielorazowego korzystania z usług sieci stwarza możliwość wielokrotnego dotarcia z komunikatem do odbiorcy.
CityFit to największa polska sieć klubów fitness czynnych 24h/7. Jej misją jest oferowanie klubowiczom pełnego komfortu ćwiczeń w atrakcyjnej cenie. Marka stawia na pełną dostępność i innowacyjne rozwiązania – zarówno treningowe, jak i biznesowe.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
CityFit posiada obecnie 23 kluby, zlokalizowane na terenie galerii handlowych oraz obiektów biurowych w dużych i średnich miastach. W planie są kolejne otwarcia.