Podobną reklamę ma na swoim koncie już sieć McDonald’s. Marka bowiem w ubiegłym roku zaprezentowała serię billboardów z rozmytymi potrawami, takimi jak hamburger czy frytki w charakterystycznym czerwonym opakowaniu. Mimo nieoczywistego ich przedstawienia, wszyscy i tak dobrze wiedzieli, co, a także jakiej marki produkty zostały przedstawione na billboardzie.
Niedawno w przestrzeni miejskiej Włoch pojawiły się reklamy, na których znajduje się jedynie logo Coca-Coli na czerwonym tle. Mimo wszystko, układ liter sugeruje, że słynny znak brandu umieszczony jest na kultowej już butelce firmy – nawet jeśli samej butelki nie ma na billboardzie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ten sposób marka udowadnia, jak bardzo jej charakterystyczny branding osadzony jest w świadomości konsumentów.
Za kampanię odpowiada agencja Publicis Italy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
„Open, taste, recycle with us” – takie hasło znalazło się na zeszłorocznych billboardach marki Coca-Cola z dłonią, która wskazuje na coś palcem – a dokładniej na prawdziwy kosz do recyklingu odpadów, stojący obok nośników reklamowych.