W kwietniu Hyundai promuje nowy model KONA. Kampania prezentuje nowy design oraz ulepszoną gamę SUV-ów marki Hyundai oferujących szeroki wybór przyjaznych środowisku napędów: konwencjonalny, hybrydowy oraz w pełni elektryczny o zerowej emisji. KONA jest jednym z najważniejszych SUV-ów w ofercie marki Hyundai, który od premiery w 2017 roku szybko zdobywał udział w rynku i obecnie jest jednym z najpopularniejszych modeli Hyundaia w Polsce i Europie.
Kampania w TV, która wystartowała 1 kwietnia, potrwa do 16 maja, a kampania digitalowa, która rozpoczęła się w zeszłym tygodniu, do końca maja. Za zaplanowanie i zakup mediów oraz przygotowanie kreacji online odpowiada Havas Media.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024