Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Trwa Blog Day 2015. O czym blogują Dolnoślązacy?

Do 2 sierpnia potrwa konkurs Blog Day 2015. Już po raz piąty wybrane zostaną najciekawsze blogi prowadzone przez Dolnoślązaków. Kuchnia wege, ogrodnictwo, książki tradycyjne i elektroniczne, design, a także wrocławskie kafle – to jedne z wielu tematów, o których piszą tegoroczni uczestnicy.
O autorze
2 min czytania 2015-07-29

Konkurs Blog Day, organizowany od pięciu lat przez Pasaż Grunwaldzki, to jedyna w swoim rodzaju inicjatywa skierowana do autorów blogów z Dolnego Śląska, ukazująca zainteresowania i rozwój blogosfery całego regionu. Liczba uczestników ostatniej edycji – w porównaniu do pierwszej – powiększyła się dwukrotnie. W ubiegłym roku zgłoszono 144 platformy. Pomimo że za każdym razem wyznaczane są określone kategorie, rozpiętość tematyczna blogów jest ogromna, co tylko dodaje konkursowi atrakcyjności. Wśród zwycięzców poprzednich edycji znalazły się m.in.: blog o wrocławskich kamienicach, o zasadach bezpieczeństwa czy prowadzony od 2010 roku blog kulinarny.

Tegoroczne kategorie konkursowe to: Moda i Uroda, Kulinaria, Dolny Śląsk oraz Pasje i Twórczość, do której zgłosiło się już najwięcej uczestników. Jedną z nich jest Paulina Basta, autorka bloga www.paulinabasta.com. Sama o sobie mówi: – Jestem po to, by skłonić ludzi do myślenia. Myślenie pomaga. We wszystkim. Piszę głównie o pracy, samorozwoju i wszystkim tym, co dla ludzi aktywnych zawodowo jest ważne. Jej blog podzielony jest na trzy kategorie „Praca”, Życie” i „Kobieta”. Do decyzji o zgłoszeniu się do konkursu przekonała ją idea Blog Day – Myślę, że przez takie inicjatywy uda nam się zintegrować środowisko blogerów, wymienić doświadczeniami, a w konsekwencji – nawzajem wspierać – mówi Paulina Basta.

Ciekawą pasją dzieli się także Magda Jarczewska na blogu old kafel story fotografując i opisując wrocławskie kafle: Zerkam do wnętrz klatek schodowych, kiedy tylko drzwi są otwarte lub przeszklone. Kafle, które czasem w nich znajduję, są zapomniane, ale mam wrażenie, że prężą się dumnie pod warstwą kurzu. Nie zdradzam dokładnego adresu, pod jakim można je znaleźć, żeby nie psuć innym przyjemności eksplorowania. O tym, że postanowiła wziąć udział w konkursie, zadecydował skład Jury: Uwielbiam blog Jadłonomia, nie tylko ze względu na przepisy, ale też za klimat samych tekstów i przepiękne zdjęcia. Kiedy zobaczyłam nazwisko Marty Dymek na plakacie promującym Blog Day 2015, potraktowałam to jako znak i zgłosiłam old kafel story.

W konkursie bierze udział również Agnieszka Przybyłowicz, która podobnie jak Marta Dymek właśnie prowadzi blog o kuchni roślinnej: Zdecydowałam się na bloga kulinarnego, głównie dlatego, by znajomi i rodzina mieli dostęp do moich wege przepisów. Świadomość, że ktoś chce skorzystać z przepisów – czyta, ogląda zdjęcia i pisze do mnie – to ogromna frajda! Do udziału ostatecznie przekonał mnie mążprzyznaje autorka

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wśród dotychczasowych zgłoszeń znalazły się strony poświęcone m.in. sztuce tatuaży, hodowli kotów, programowaniu, autorskim rysunkom czy e-czytnikom. 

Blogi można zgłaszać do 2 sierpnia pod adresem [email protected]. Wyboru tych najciekawszych dokona jury: Marta Dymek, autorka popularnego bloga jadlonomia.com, zwyciężczynie ubiegłorocznej edycji konkursu: Katarzyna Kowalska, autorka bloga zapętlone.pl oraz Krystyna Bałakier z bloga balakier-style.pl, a także redakcje Gazety Wrocławskiej i portalu wroclaw.pl. Zwycięzca każdej z kategorii otrzyma statuetkę i bon zakupowy o wartości 500 zł ufundowany przez Pasaż Grunwaldzki. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się