4 dni temu
#NMInsights: „Warsaw Principles” – zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w PR
4 dni temu
#NMInsights: „Warsaw Principles” – zasady wykorzystania sztucznej inteligencji w PR
18.04.2024
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
13.03.2024
Edyta Malesza-Malatrat nową dyrektor ds. marketingu i PR w Grupie Symfonia
15.02.2024
Komunikacja i PR na przełomie 2023/2024 roku, cz. 2
13.02.2024
Komunikacja i PR na przełomie 2023/2024 roku
15.01.2024
Czy coraz większe oczekiwania zawodowe znajdują odzwierciedlenie w wynagrodzeniach marketerów? Raport Grafton Recruitment
13.12.2023
Romans, paraliż i ewolucja, czyli Public Relations w pigułce
04.12.2023
Samorządy w świetle wyzwań: podsumowanie Konferencji „PR w samorządzie i administracji”
14.11.2023
Kolejne awanse w zespole Triple PR
13.11.2023
Stare telefony działają cuda! Szlachetna Paczka i T-Mobile razem dla potrzebujących
2 dni temu
Julia Wieniawa została ambasadorką L’Oréal Paris
2 dni temu
Beata Śniechowska w nowej kampanii Łaciatej przygotowanej przez Washing Machine i Sales & More
2 dni temu
Żubr debiutuje na liście 50 najcenniejszych marek piwa na świecie
2 dni temu
Trzeci konferencja Sigma BIS: „Razem do mety. Sponsoring Sportowy jako ważny element komunikacji marki”
2 dni temu
Agencja Reklamowa Avanti rekomendowaną agencją do organizacji i obsługi promocji marek PepsiCo