16.04.2024
Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
16.04.2024
Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
10.04.2024
„Worth It Resume”. L’Oréal w kampanii na LinkedInie pokazuje, że kluczowym elementem udanej kariery są niepowodzenia
08.03.2024
Helen Mirren otrzymała własną lalkę Barbie z okazji 65 lat istnienia marki
08.03.2024
Carrefour otwiera kwiaciarnie LEGO z okazji Dnia Kobiet
07.03.2024
Kampania „Change Imagination” udowadnia, że AI nie jest wolna od stereotypów
07.03.2024
„Mów o tym głośno i świeć przykładem”. Avon zwraca uwagę na bezpieczeństwo kobiet
05.03.2024
Jakie są współczesne Polki [BADANIE]
27.12.2023
Zacapa stawia na kobiety. Marka rumu uruchomiła pierwszą globalną kampanię
28.11.2023
Komisja Europejska rozpoczyna kampanię mającą na celu zwalczanie stereotypów dotyczących płci
30.10.2023
Kampania „To Twój Wybór” przyczyniła się do rekordowej frekwencji w wyborach. Dotarła do niemal 90% młodych kobiet
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
3 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero