 
                    31.05.2024
Product placement zmienił przemysł filmowy nie do poznania. Czy to koniec artystycznego wymiaru Hollywood?
 
                    31.05.2024
Product placement zmienił przemysł filmowy nie do poznania. Czy to koniec artystycznego wymiaru Hollywood?
 
                    20.04.2023
Fabryka MOD21 w nowym kryminale „Urwisko” Roberta Małeckiego
 
                    28.04.2022
Tiger Energy Drink w nowym teledysku Young Leosi
 
                    04.04.2022
Będzie kara dla TVP za promowanie „Sylwestra marzeń”?
 
                    07.11.2018
Biuro Reklamy TVP: Wydatki na lokowanie produktu i branded content wyniosły 92,5 mln zł w 2017 r. i wzrosną w 2018 r.
 
                    29.09.2016
#LegalneCzwartki: Reklama, której nie ma
 
                    17.05.2016
Audycja zawiera lokowanie produktu
 
                    17.04.2014
Czy kiedy Bond wstrząsa, lecz nie miesza Martini, to robi to zgodnie z prawem?
 
                    27.03.2013
Telewizyjne programy kulinarne ważnym kanałem w komunikacji marketingowej marek
 
                    27.12.2012
Product Placement – 57 mln zł wartości w listopadzie
dzisiaj
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
dzisiaj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
dzisiaj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025