
wczoraj
„The Swedish Prescription”, czyli kampania promująca Szwecję jako receptę na zdrowie
wczoraj
„The Swedish Prescription”, czyli kampania promująca Szwecję jako receptę na zdrowie
2 dni temu
#ChangeTheCompliment: Dove zachęca do zmiany sposobu, w jaki chwalimy dziewczęta
3 dni temu
Żabka i Sprite łączą siły. Powstał limitowany sos do hot dogów
6 dni temu
„Adidas Originals Pet”: powstała jesienna odsłona kolekcji ubrań dla zwierząt
7 dni temu
„Jadą świdry, jadą”: delio supermarket online wykorzystuje zabawne hasła w kampanii OOH
08.10.2025
Komfort pokazuje, jak łączyć rozrywkę i branded content – premiera drugiego sezonu „Na Komfortowej”
08.10.2025
Ilustracje satyryka Janka Kozy w kampanii wizerunkowej TOK FM
07.10.2025
„I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?”: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich pokazuje samotność seniorów oczami bajkowych bohaterów
07.10.2025
#OdKulis „Oblicza Weterynarii”: jak marka Brit rozpoczęła dyskusję o zdrowiu psychicznym weterynarzy
06.10.2025
Olimpiady Specjalne i polscy siatkarze przypominają, że kibicowanie nie polega na wybieraniu
wczoraj
Pierwsze czytanie projektu DSA w sejmie jutro. W tle zarzuty o cenzurę
wczoraj
Opoczno promuje nową kolekcję i łączą AI z klasycznym filmem
wczoraj
Ruszają zgłoszenia do konkursu eventowego endorfina Storymakers
wczoraj
McCANN Poland z Grand Prix i sześcioma statuetkami na Golden Drum 2025
wczoraj
SAPR wybrało nową Radę Stowarzyszenia na kadencję 2025–2027