#1
Oczywiście zacząć musimy od najdroższych 30 sekund reklamodawców, czyli przeglądu kreacji Super Bowl LII. Nie będziemy jeszcze raz tworzyć przeglądu, więc po więcej wejdźcie → tutaj.
#2
Bez nadęcia, bez ckliwości, za to z lekkością, bezpretensjonalnie i z dużą dawką motywacji i pięknie dobranej muzyki. Tak Toyota przełamuje stereotyp niepełnosprawności jako ograniczającej życie, utrudniającej spełnianie marzeń i osiąganie najlepszych wyników.
Zobacz również
#3
Jak co roku przed Super Bowl emocje sięgały zenitu. Władze Philadelphi ogłosiły, że w tym roku nie użyją Crisco, aby powstrzymywać fanów przed wspinaniem się na uliczne światła. Wtedy do akcji wkroczył PornHub, cały na biało, zobaczcie! → tutaj.
#4
Netflix ostro promuje swoje nowe produkcje. Tak samo było z premierą Altered Carbon. Co tym razem wymyślił brand? Sprawdźcie → tutaj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
#5
Jeśli czujesz, że nie potrafisz idealnie ulepić śnieżnych kulek, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość: pierwszy na świecie automat do zabawy w śnieżki już działa! Pewna agencja wymyśliła automat, w którym kupisz perfekcyjne ulepione śnieżne kulki! Więcej o akcji → tutaj.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#6
A Ty, rozebrałbyś się do reklamy? Szwedzka marka wódki rozpoczęła właśnie nową kampanię zatytułowaną „Wódka bez niczego do ukrycia”, aby udowodnić, jak przejrzysty jest proces jej produkcji w Åhus w Szwecji. Chodźcie zobaczyć, jak to się robi → tutaj!
#7
W tym miesiącu stworzyliśmy kolejną część cyklu reklam, które mają zmienić Wasze spojrzenie. Pod lupę wzięliśmy spoty mówiące o zgubnych skutkach nadużywania alkoholu. Jesteście ciekawi kreacji? Wszystkie → tutaj.
#8
W miesiącu, w którym świętujemy dzień zakochanych sieci fast food oszalały. Prawie codziennie słyszeliśmy o nowych pomysłach restauracji z szybkim jedzeniem. Romantyczne kolacje, pudełka z zabawkami dla dorosłych…
Sieć restauracji KFC w Polsce zaskoczyła swoich fanów niezwykłym projektem pierścionka zaręczynowego! → tutaj.
McDonald’s stworzyła konkurs dla swoich klientów, w którym do wygrania jest złoty pierścionek wysadzany diamentami, wzorowany na słynnej kanapce Big Mac.
Dodatkowo marka stworzyła walentynkowe manu dla zakochanych i specjalnie na 14 lutego uroczo przyozdobiła lokal → tutaj.
#9
Ten, kto oglądał najnowszy sezon Black Mirror wie, że wizja świata nie jest raczej pokrzepiająca. Aplikację, która pojawiła się w jednym z epizodów, Netflix przeniósł do prawdziwego życia. Z okazji walentynek marka postanowiła dać szansę przetestowania tej technologii wszystkim. Na stronie Coach.dating możemy skorzystać z gadżetu, który próbuje przewidzieć, jak długo przetrwa nasz związek.
#10
Muzyka jest pasją, która pomaga przekraczać granice, nie tylko geograficzne. Zachęca do przełamywania barier, inspiruje ludzi do tego, by nie zatrzymywali się w dążeniu do celu. Mastercard inicjuje kampanię „Start Something Priceless”, by podkreślić, jak ważną rolę muzyka może odegrać w życiu ludzi.
#11
21 lutego obchodziliśmy Dzień Języka Ojczystego, który powstał w celu ochrony różnorodności językowej jako dziedzictwa kulturowego. W tym wyjątkowym dniu ze szczególną dbałością mówiliśmy o naszym pięknym języku polskim.
#12
W jednej z kampanii społecznych Toyota dała ludziom szansę dowiedzieć się, jakie to uczucie jeździć na stromych zboczach z prędkością ponad 100 km/h, przy tylko 3% widoczności. Więcej o akcji → tutaj.
#13
W lutym okazujemy miłość na różne sposoby. Fundacja Rak’n’Roll też poruszyła w mediach społecznościowych kwestie miłości z pięknym hasłem „Nie ma miłości bez procentów”. Dlaczego tak? Zobaczycie → tutaj.
#14
Wiele jest sytuacji, w których obronną ręką wychodzimy tylko dzięki minie typu „poker face”. Serwis do gier w pokera online reklamuje się hasłem „Już jesteś świetnym pokerzystą”. Zobacz sceny z życia wzięte, dzięki którym możesz być mistrzem pokera!
#15
Naśladowanie może być najszczerszą formą pochlebstwa, ale dla marek modowych jest również plagą. Diesel to marka, która całe to szaleństwo metek i podróbek postanowiła przekuć w coś wyjątkowego. O akcji przeczytacie → tutaj.
#16
Puma świętuje pięćdziesięciolecie jednego z najbardziej popularnych modeli swoich butów – Suede. Z tej okazji wywiązała się kolaboracja marki ze znanymi raperami, by dzięki muzyce opowiedzieć historię hip hopu w Polsce. Tą niesamowitą kampanie w pełnej krasie zobaczycie → tutaj.
#17
Reebok stworzył zapierającą dech w piersiach reklamę o historii najszybszych nóg świata. Reklamie rytmu nadaje perkusja, która podkreśla synchronizację między sportowcem a obuwiem marki.
#18
W lutym również Stalexport Autostrada Małopolska S.A. rozpoczęła kampanię edukacyjną, poruszającą problem porzucania psów przy drogach. W ramach akcji powstał konkurs adresowany do graczy Minecrafta, których wirtualne historie mają pomóc kreować odpowiedzialną i humanitarną postawę wobec zwierząt. Chodźcie o tym poczytać → tutaj.
#19
A czym zaskoczyło nas Nike w tym miesiącu? Łzy? Na pewno nie wzruszenia!
#20
Nie tylko zawodowi sportowcy i rekordziści świata chcą przekraczać granice własnych możliwości, ale każdy, kto uprawia sport i chce dzięki temu realizować własne cele. Marka Samsung w nowej kampanii pokazała, że wspiera w realizowaniu ludzkich potrzeb.
#21
„Sophia”, pierwszy robot, któremu przyznano obywatelstwo, stał się sławny w zeszłym roku. Od tamtej pory w wywiadach wyraża swój optymizm co do przyszłości, ale unika dyskusji na tematy trudne. Jednak w kampanii dla jednej z firm modowych ten humanoid porusza bardzo poważny temat. Zobaczcie:
#22
A akcja marki Johnnie Walker i głośna zmiana etykiet? Więcej przeczytacie → tutaj.