Marki na przełomie 2018/2019: Bank BGŻ BNP Paribas

Marki na przełomie 2018/2019: Bank BGŻ BNP Paribas

Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2018 roku Bank BGŻ BNP Paribas? Które kanały komunikacji marketingowej były dla marki najważniejsze? Jaki budżet przeznacza na działania online? Jak zmieni się to w 2019 roku?

>>> Czego życzysz branży marketingowej na 2019 rok?
>>> Marki na przełomie 2018/2019: eurobank
>>> Marki na przełomie 2018/2019: Lidl
>>> Marki na przełomie 2018/2019: Avon
>>> Marki na przełomie 2018/2019: OLX
>>> Marki na przełomie 2018/2019: Semilac
>>> Marketing w branży sportowej na przełomie 2018/2019
>>> Marketing w branży marek luksusowych na przełomie 2018/2019

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

O roku 2018 dla Banku BGŻ BNP Paribas opowiada Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Marketingu i Komunikacji, Bank BGŻ BNP Paribas.

Największy sukces Banku BGŻ BNP Paribas w 2018 roku 

Kampania „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach”. To nowe podejście do komunikacji, której celem było wywołanie szerokiej dyskusji na temat roli kobiet w życiu społecznym i zawodowym. Przez poruszenie tak ważnego tematu wychodzimy poza schemat działań komunikacyjnych instytucji finansowych, gdzie zazwyczaj głównym celem kampanii jest przedstawienie produktu. Poza tym, musimy mieć świadomość, że ludzie nie kupują produktów bankowych tylko są to narzędzia, dzięki którym realizują swoje plany i marzenia, cele, siebie.

Najtrudniejsze wyzwanie w 2018 roku

Sprawić, żeby marka BGŻ BNP Paribas została zauważona przez klientów i rozpocząć konsekwentne budowanie pozycjonowania marki jako „Banku zmieniającego się świata”.

Trzy najciekawsze akcje w 2018 roku

1. „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach” 

2. „Pomaganie jest fajne” 

3. Otwarcie oddziału w dawnym „Sezamie” i cykl aktywności kulturalnych pod hasłem „Today at BGŻ BNP Paribas” w oddziałach nowego formatu.

Akcja z najmocniej zaskakującymi efektami

Wyniki sprzedażowe podczas kampanii „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach?”.  

Mierniki efektywności działań marketingowych

Mierzymy zarówno na poziomie wyników biznesowych oraz świadomości i wizerunku marki BGŻ BNP Paribas.

Najważniejsze kanały komunikacji marketingowej w 2018 roku

Online oraz niezmiennie TV.

Najważniejsze kanały komunikacji marketingowej w 2019 roku

Online i social media z dużym naciskiem na tworzenie treści, które ludzie chcą oglądać, czytać i „sharować” (przykład „Pomaganie jest fajne” ponad 4 mln obejrzeń w tydzień).

Najbardziej obiecujące trendy marketingowe

Angażujący content, customer centrics, budowanie ekosystemu dla klienta (API, platforma), wellbeing & eco.

Budżet na działania digitalowe

Planujemy zwiększyć budżet na działania digital, szczególnie takie, które będą budować zaangażowanie użytkowników.

Kto odpowiada za działania marketingowe i digitalowe?

Publicis, Havas, Sales&More.

Ocena obecnej kondycji branży marketingowej w Polsce

Myślę, że jest mało odwagi po stronie klientów do robienia rzeczy dużych i wychodzenia poza strefę komfortu. Według mnie papierkiem lakmusowym kondycji naszej branży są nagrody Cannes Lions. A z tym dobrze nie jest… dostajemy nagrody jedynie za kampanie społeczne lub wcale.

Trzy najważniejsze cele i plany na 2019 rok

Nie chciałbym zdradzać niespodzianek, które planujemy. Ale mogę zapewnić, że będzie się działo. Na pewno odpowiemy na pytanie „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach?” ;). #StayTuned.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij