Store Takeover: Dyrektorzy marki Jysk zastępują pracowników, którzy są na wakacjach

Store Takeover: Dyrektorzy marki Jysk zastępują pracowników, którzy są na wakacjach
Jysk zaprezentował kolejny odcinek swojego vloga – tym razem dyrektorzy marki zastąpili pracowników Galerii Morena, wysłanych przez firmę do Hiszpanii w nagrodę za osiągnięte wyniki i zaangażowanie.
O autorze
1 min czytania 2019-04-17

Firma Jysk już od jakiegoś czasu prowadzi swojego vloga. Publikowane w ramach niego filmiki pełne są ciekawostek oraz faktów na temat firmy, a do tego zaprezentowane w świeży i interesujący sposób.

15 kwietnia na YouTubie marki opublikowane zostało kolejne wideo z serii, tym razem na temat akcji „Store Takeover”. Polega ona na tym, że kilku dyrektorów Jysk, zastąpiło pracowników Galerii Morena, którzy zostali wysłani przez firmę do Hiszpanii w nagrodę za osiągnięte wyniki i zaangażowanie.

PS

Zastanawiacie się, ile telefonów dziennie odbierają pracownicy Centrum Obsługi Klientów JYSK? Jakie nowe rozwiązania wprowadza sklep internetowy marki? Albo jak duże jest jej Centrum Dystrybucyjne? Odpowiedzi na te pytania poznacie w najnowszym vlogu firmy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2018 roku marka JYSK? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jaki budżet przeznacza na działania online? Jak zmieni się to w 2019 roku?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Internet jest nieograniczonym źródłem wiedzy o otaczającym nas świecie, ale i narzędziem komunikacji dla osób prywatnych i firm, czy wszelkiego rodzaju instytucji. Wykorzystując możliwości, jakie stwarza Internet, firma może realizować zadania z zakresu Employer Brandingu.