Były już klocki LEGO inspirowane serialem „Stranger Things”, New Coke, czyli napój Coca-Coli sprzed 30 lat i reklama w klimacie produkcji oraz kolekcja H&M w charakterystycznym dla lat 80. stylu. Teraz nadszedł czas na Whoppera odwróconego do góry nogami.
Marka Burger King z okazji premiery 3. sezonu serialu Netfliksa postanowiła wprowadzić do swojej oferty nowego burgera. Składniki pozostają te same, co w klasycznym Whopperze, jednak, jak sama nazwa wskazuje, są one w odwróconej kolejności. Nawiązuje to do mrocznego, alternatywnego świata znanego ze „Stranger Things”, pełnego przeraźliwych potworów, z którymi walczą bohaterowie serialu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Co ciekawe, nietypowy Whopper będzie dostępny jedynie w 11 lokalach marki w USA – jest to nawiązanie do imienia jednej z głównych postaci serialu – Eleven.
PS
Tutaj zobaczycie, jak w ciekawy sposób promowano drugi sezon serialu w Warszawie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach kampanii zatytułowanej „Real Life” oddział marki IKEA w Zjednoczonych Emiratach Arabskich odtworzył słynne wnętrza z kultowych już seriali – „Przyjaciół’, „Simpsonów” oraz „Stranger Things” wyłącznie przy użyciu mebli dostępnych w ofercie brandu.