Upside Down Whopper: Burger King wprowadził nowego burgera z okazji premiery 3. sezonu „Stranger Things”

Upside Down Whopper: Burger King wprowadził nowego burgera z okazji premiery 3. sezonu „Stranger Things”

Premiera trzeciego sezonu kultowego serialu Netfliksa „Stranger Things” zbliża się wielkimi krokami. Kolejną marką, która postanowiła włączyć się w promocję produkcji jest Burger King i jego odwrócony do góry nogami Whopper.

Były już klocki LEGO inspirowane serialem „Stranger Things”, New Coke, czyli napój Coca-Coli sprzed 30 lat i reklama w klimacie produkcji oraz kolekcja H&M w charakterystycznym dla lat 80. stylu. Teraz nadszedł czas na Whoppera odwróconego do góry nogami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marka Burger King z okazji premiery 3. sezonu serialu Netfliksa postanowiła wprowadzić do swojej oferty nowego burgera. Składniki pozostają te same, co w klasycznym Whopperze, jednak, jak sama nazwa wskazuje, są one w odwróconej kolejności. Nawiązuje to do mrocznego, alternatywnego świata znanego ze „Stranger Things”, pełnego przeraźliwych potworów, z którymi walczą bohaterowie serialu.  

Co ciekawe, nietypowy Whopper będzie dostępny jedynie w 11 lokalach marki w USA – jest to nawiązanie do imienia jednej z głównych postaci serialu – Eleven.

PS

Tutaj zobaczycie, jak w ciekawy sposób promowano drugi sezon serialu w Warszawie.

PS2

W ramach kampanii zatytułowanej „Real Life” oddział marki IKEA w Zjednoczonych Emiratach Arabskich odtworzył słynne wnętrza z kultowych już seriali – „Przyjaciół’, „Simpsonów” oraz „Stranger Things” wyłącznie przy użyciu mebli dostępnych w ofercie brandu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij